W ciągu trzech miesięcy MTiGM musi mieć tzw. studia ruchowe, które określają natężenie i kierunki ruchu na planowanym szlaku, i wówczas będzie można oszacować przyszłe dochody z eksploatacji autostrady. Na ich podstawie zostanie sporządzona prognoza na najbliższe 15 lat.
Trzy lata temu uzgodniono, że A1 (część Trans-European Motorways) będzie przedłużona do Oslo. Wszelkie inwestycje finansowane teraz z budżetów państwa, gmin i z kredytów Banku Światowego, czyli most na Martwej Wiśle, połączenie do obwodnicy Trójmiasta, trasa z Elbląga do Kalingradu - należy traktować jako jeden wielki transportowy zamysł. MTiGM chce przekonać inwestorów, że A 1 będzie atrakcyjna dla transportów ze Skandynawii do Europy Południowej.
"Dziennik Bałtycki", 1995 r.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?