Na stronie Harmony Marine Shipbrokers można znaleźć dwie oferty sprzedaży. Jedna dotyczy samopodnośnej barki Zourite, druga doku pływającego Marco Polo. Konstrukcje zbudowane przez Crist powstały specjalnie do realizacji konkretnych projektów, których realizacja dobiega końca. Zourite i Marco Polo wypełniły swoje zadania i czekają na oferentów, którzy zatrudnią je przy kolejnych projektach.
Czytaj też: Stocznia Crist zbuduje kablowiec dla francuskiego armatora Nexans Subsea Operation
Barkę Zourite zamówiło w stoczni Crist SA konsorcjum budujące Route de Littoral, czyli morską autostradę u wybrzeża wyspy Reunion. To jedna z najdroższych dróg świata - długa na kilka kilometrów estakada poprowadzona wzdłuż brzegu wyspy. Ośmionożna barka samopodnośna przeznaczona do jej realizacji została zbudowana w Gdyni 2026 r.
Wszystko na temat gdyńskiej stoczni Crist >
Rok później stocznię Crist opuścił dok Marco Polo. Zamówiony przez firmę Bouygues Travaux Publics posłużył do posadowienia na dnie morza u wybrzeża Monaco betonowych kesonów i elementów fundamentów, na których budowana jest nowa dzielnica księstwa.
WIDEO: Spektakularne wodowanie statku rybackiego w Gdańsku. 75-metrowy trawler trafi w ręce Norwegów
POLECAMY NA STREFIE BIZNESU:
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?