DziennikBaltycki.pl - wiadomości Pomorze, wiadomości Trójmiasto

Niesamowita korespondencja z działem obsługi klienta. Pan Krzysztof chciał kupić roletę, ta była chwilowo niedostępna [zapis korespondencji]

Przeglądaj również za pomocą strzałek na klawiaturze [1/9] Następne

Przeczytajcie niesamowitą korespondencja z działem obsługi klienta. Pan Krzysztof postanowił kupić w sklepie internetowym roletę. Był jednak problem z dostępnością rolety o danym wymiarze... Zobaczcie literacko doskonałą korespondencję między pracownicą działu obsługi a klientem. Naprawdę warto! - Złapcie się czegoś mocno i poświęćcie pięć minut, bo dziś opowiem Wam prawdziwą historię, która rozegrała się korespondencyjnie w wirtualnej przestrzeni ostatnich miesięcy pomiędzy dwójką zupełnie przypadkowych i nieznajomych ludzi - historię o tym, do czego prowadzą sarkazmy, żarciki i śmieszkowanie, i w jaką wymianę można takowymi wciągnąć obcego człowieka, którego się na oczy nie widziało. Otóż kupiłem (...) dużą roletę w Internetach. (...) duża roleta nie nadchodziła, więc napisałem do sklepu - zaczyna pan Krzysztof! ‍‍‍‍‍‍ ‍‍

Polecamy