Od poniedziałku 16.03.2020 r. nieczynne Punkty Obsługi Klienta Zarządu Transportu Miejskiego w Gdańsku

Karol Uliczny
Karol Uliczny
Jednorazowe bilety komunikacji miejskiej można kupić również przez mobilne aplikacje dostępne w smartfonach, w automatach biletowych na przystankach
Jednorazowe bilety komunikacji miejskiej można kupić również przez mobilne aplikacje dostępne w smartfonach, w automatach biletowych na przystankach Przemek Świderski/archiwum
Zarząd Transportu Miejskiego w Gdańsku zdecydował o zamknięciu wszystkich Punktów Obsługi Klienta na terenie miasta. Papierowe bilety znajdziemy wyłącznie w wybranych punktach handlowych oraz automatach na przystankach.

- Punkt Obsługi Klienta nr 2 we Wrzeszczu, Punkt Obsługi Klienta nr 3 w tunelu pod Dworcem Głównym PKP, Punkt Obsługi Klienta nr 4 na pętli Łostowice Świętokrzyska oraz Punkt Reklamacyjny przy ul. Na Stoku w Gdańsku będą nieczynne do odwołania – informuje Zygmunt Gołąb, rzecznik prasowy ZTM.

Od poniedziałku (16.03.2020) papierowe bilety na komunikację miejską w Gdańsku kupimy wyłącznie w wybranych placówkach handlowych:

  • - Urząd Pocztowy nr 26, ul. Mazurska 10,
  • - Kasa biletowa Emar, w budynku Dworca Głównego PKP, naprzeciwko kas PKP INTERCITY (dawny sklep Rossman),
  • - Urząd Pocztowy nr 50, ul. Długa 23/28,
  • - Urząd Pocztowy nr 4 ul. Góreckiego 12,
  • - Kiosk „Mrozek” (w pawilonach handlowych przy ul. Góralskiej),
  • - Oliwa - dyspozytornia na pętli tramwajowej,
  • - Urząd Pocztowy nr 24, ul. Kielnieńska 125,
  • - Kiosk w budynku przychodni lekarskiej „Morena” przy ul. Jaśkowa Dolina 105,
  • - Urząd Pocztowy nr 18, ul. Kartuska 96,
  • - Urząd Pocztowy nr 8, ul. Stryjewskiego 19,
  • - Punkt sprzedaży biletów w budynku Dworca PKP we Wrzeszczu, kasa biletowa „EMAR”,
  • - Kasa biletowa EMAR przy przystanku SKM Sopot, ul. Kościuszki 26.

Jak informowaliśmy wcześniej decyzją Miejskiego Centrum Zarządzania Kryzysowego, zawieszona została sprzedaż biletów komunikacji miejskiej w autobusach i tramwajach w Gdańsku. Oznacza to, że nie zakupimy w tym czasie biletów u kierowców i motorniczych.

- Wszelkie reklamacje prosimy przesyłać na standardowym formularzu reklamacyjnym drogą mailową na adres [email protected] lub pocztą tradycyjną. Formularz jest dostępny na stronie internetowej www.ztm.gda.pl – mówi rzecznik prasowy ZTM. - Punkt hurtowej sprzedaży biletów jednorazowych przy ul. Na Stoku będzie czynny jedynie dla podmiotów gospodarczych.

Jednorazowe bilety komunikacji miejskiej można kupić również przez mobilne aplikacje dostępne w smartfonach, w automatach biletowych na przystankach oraz w automatach Open Payment System (w wybranych autobusach, głównie na liniach 110 i 210).

WSZYSTKO DLA KIEROWCÓW:

iPolitycznie - Działania elit europejskich pod wpływem Rosji

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na Twitterze!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na Twiterze!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Wróć na dziennikbaltycki.pl Dziennik Bałtycki
Dodaj ogłoszenie