Od poniedziałku 16.03.2020 r. nieczynne Punkty Obsługi Klienta Zarządu Transportu Miejskiego w Gdańsku

Karol Uliczny
Karol Uliczny
Jednorazowe bilety komunikacji miejskiej można kupić również przez mobilne aplikacje dostępne w smartfonach, w automatach biletowych na przystankach
Jednorazowe bilety komunikacji miejskiej można kupić również przez mobilne aplikacje dostępne w smartfonach, w automatach biletowych na przystankach Przemek Świderski/archiwum
Udostępnij:
Zarząd Transportu Miejskiego w Gdańsku zdecydował o zamknięciu wszystkich Punktów Obsługi Klienta na terenie miasta. Papierowe bilety znajdziemy wyłącznie w wybranych punktach handlowych oraz automatach na przystankach.

- Punkt Obsługi Klienta nr 2 we Wrzeszczu, Punkt Obsługi Klienta nr 3 w tunelu pod Dworcem Głównym PKP, Punkt Obsługi Klienta nr 4 na pętli Łostowice Świętokrzyska oraz Punkt Reklamacyjny przy ul. Na Stoku w Gdańsku będą nieczynne do odwołania – informuje Zygmunt Gołąb, rzecznik prasowy ZTM.

Od poniedziałku (16.03.2020) papierowe bilety na komunikację miejską w Gdańsku kupimy wyłącznie w wybranych placówkach handlowych:

  • - Urząd Pocztowy nr 26, ul. Mazurska 10,
  • - Kasa biletowa Emar, w budynku Dworca Głównego PKP, naprzeciwko kas PKP INTERCITY (dawny sklep Rossman),
  • - Urząd Pocztowy nr 50, ul. Długa 23/28,
  • - Urząd Pocztowy nr 4 ul. Góreckiego 12,
  • - Kiosk „Mrozek” (w pawilonach handlowych przy ul. Góralskiej),
  • - Oliwa - dyspozytornia na pętli tramwajowej,
  • - Urząd Pocztowy nr 24, ul. Kielnieńska 125,
  • - Kiosk w budynku przychodni lekarskiej „Morena” przy ul. Jaśkowa Dolina 105,
  • - Urząd Pocztowy nr 18, ul. Kartuska 96,
  • - Urząd Pocztowy nr 8, ul. Stryjewskiego 19,
  • - Punkt sprzedaży biletów w budynku Dworca PKP we Wrzeszczu, kasa biletowa „EMAR”,
  • - Kasa biletowa EMAR przy przystanku SKM Sopot, ul. Kościuszki 26.

Jak informowaliśmy wcześniej decyzją Miejskiego Centrum Zarządzania Kryzysowego, zawieszona została sprzedaż biletów komunikacji miejskiej w autobusach i tramwajach w Gdańsku. Oznacza to, że nie zakupimy w tym czasie biletów u kierowców i motorniczych.

- Wszelkie reklamacje prosimy przesyłać na standardowym formularzu reklamacyjnym drogą mailową na adres [email protected] lub pocztą tradycyjną. Formularz jest dostępny na stronie internetowej www.ztm.gda.pl – mówi rzecznik prasowy ZTM. - Punkt hurtowej sprzedaży biletów jednorazowych przy ul. Na Stoku będzie czynny jedynie dla podmiotów gospodarczych.

Jednorazowe bilety komunikacji miejskiej można kupić również przez mobilne aplikacje dostępne w smartfonach, w automatach biletowych na przystankach oraz w automatach Open Payment System (w wybranych autobusach, głównie na liniach 110 i 210).

WSZYSTKO DLA KIEROWCÓW:

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na Twitterze!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na Twiterze!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Mikołajów i Odessa bramą do Morza Czarnego

Wideo

Komentarze

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Przejdź na stronę główną Dziennik Bałtycki
Dodaj ogłoszenie