MediaMarkt po raz kolejny wyłonił sklepy z najlepszą obsługą. Wśród nich market w Gdyni

Materiał informacyjny MediaMarkt
Pod koniec stycznia MediaMarkt w Gdyni, znajdujący się przy ulicy Kcyńskiej, został wyróżniony statuetką Golden M. To nagroda, którą sieć w ramach wewnętrznego programu przyznaje tym spośród swoich marketów, które odznaczyły się najwyższym poziomem obsługi klienta. Do tej pory było ich 15.

To już czwarta edycja konkursu Golden M, którego finał odbył się 26 stycznia w warszawskiej centrali firmy MediaMarkt. Podczas gali, na której obecni byli przedstawiciele sklepów wyróżnionych we wszystkich edycjach, rozdano statuetki. Trafiły one do dyrektorów trzech marketów, które klienci ocenili najlepiej pod względem obsługi kupujących oraz atrakcyjności:

  • MediaMarkt Gdynia I (ul. Kcyńska)
  • MediaMarkt Tychy (ul. Towarowa)
  • MediaMarkt Warszawa III (Aleja Krakowska)

- Do konkursu kwalifikowaliśmy się trzykrotnie, aż w końcu mimo dużej konkurencji się udało! Cały czas pracujemy nad tym, co można jeszcze poprawić, sukcesywnie eliminując błędy, które zauważamy. W ten sposób dążymy do doskonałości. Czujemy, że nasi klienci podzielają naszą radość, którą czerpiemy z pracy w naszym fantastycznym zespole. Dziękuję całej ekipie z MediaMarkt Gdynia za wspólny wkład w ten sukces! - powiedział podczas gali Golden M Bartosz Łączyński, dyrektor MediaMarkt Gdynia I.

Niełatwe zadanie

Wejście w posiadanie statuetki Golden M nie jest łatwe. Aby otrzymać miano złotego marketu, należy spełnić szereg ściśle określonych warunków. Jest to chociażby badanie opinii klientów o sklepach, odpowiednio wysokie oceny marketów w Google czy ilość eventów przygotowanych dla klientów przez każdą z placówek.

Pierwsza edycja programu odbyła się w 2021 roku. Od tej pory markety konkurują o miano złotego sklepu, stale doskonaląc swój poziom obsługi klienta, czy organizując w swoich lokalizacjach ciekawe wydarzenia dla odwiedzających. Dotychczas nagrodę za wybitnie wysoki poziom obsługi klienta otrzymało 15 marketów.

Wysoki poziom bez względu na wszystko

Tytuł „złotego marketu” przysługuje każdemu z nagrodzonych sklepów przez rok. Jednak jak mówią przedstawiciele sklepów, które zostały nagrodzone podczas poprzedniej gali pół roku temu, nie ma to wielkiego znaczenia – złote ekipy nie zamierzają bowiem porzucać swoich standardów!

- Nie ma dobrego poziomu sprzedaży bez dobrej obsługi klienta. Sercem każdego sklepu, dzięki któremu obsługa ta stoi na wysokim poziomie, są właśnie nasi pracownicy. Jestem dumny, że pracownicy MediaMarkt są nie tylko profesjonalistami w swoich dziedzinach, ale również pełnią rolę prawdziwych ambasadorów markipowiedział Daniel Mikołajczyk, Dyrektor Zarządzający MediaMarkt Saturn Polska, podczas gali Golden M.

Dla MediaMarkt ważna jest nie tylko dbałość o jak najwyższą obsługę klienta, ale również o samych pracowników. Nie ma bowiem pozytywnego doświadczenia klienta bez zgranego i zadowolonego z pracy zespołu. Pracownicy każdego ze sklepów sieci to nie tylko sprzedawcy, ale profesjonalni doradcy, którzy pomogą klientowi wybrać najlepszy dla niego produkt lub usługę. Zabezpieczenie ekranu folią ochronną, konfiguracja komputera lub tabletu, sprzedaż ubezpieczenia – to tylko niektóre z nich. Udając się po zakup sprzętu elektronicznego, warto wybrać sklep, w którym z pewnością zostaniemy obsłużeni z najwyższą jakością.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na dziennikbaltycki.pl Dziennik Bałtycki