LPP rozszerza akcję zbiórki odzieży używanej. Teraz można ją oddać także w sklepach House i Mohito

JKL
LPP rozszerza akcję zbiórki odzieży używanej
LPP rozszerza akcję zbiórki odzieży używanej Mat. prasowe
W kilkudziesięciu salonach Reserved od ponad roku LPP prowadzi zbiórkę używanej odzieży. Od września pojemniki na ubrania z dowolną metką pojawiły się w 30 salonach marek House i Mohito. Inicjatywa jest wsparciem dla osób potrzebujących.

Klienci odwiedzający salony należącej marki Reserved już od ponad roku mogą zostawiać używane ubrania w specjalnie do tego przeznaczonych pojemnikach. Od początku trwania projektu ze zbiórek od klientów do potrzebujących trafiło do już ponad półtorej tony ubrań.

- Zbiórka odzieży ma dla nas podwójny wymiar. Z jednej strony dzięki tej akcji możemy wspierać osoby potrzebujące, z drugiej to bardzo ważny aspekt działań proekologicznych, ponieważ ubrania dostają w ten sposób drugie życie. Tym bardziej cieszymy się, że nasza akcja spotkała się ze sporym zainteresowaniem i tyle osób zdecydowało się skorzystać z możliwości przyniesienia do naszych salonów ubrań zamiast wyrzucania ich na śmietnik. Efekty prowadzonej już ponad rok zbiórki są obiecujące, dlatego zdecydowaliśmy się od września tego roku rozszerzyć projekt o kolejnych 30 salonów naszych marek House i Mohito - komentuje Anna Miazga, koordynatorka ds. CSR w LPP.

Kontenery na używaną odzież w salonach House i Mohito są dostępne w centrach handlowych zlokalizowanych w większości dużych miast w Polsce. Podobnie jak w przypadku zbiórki w sklepach Reserved, zgromadzone w ten sposób ubrania trafią do potrzebujących za pośrednictwem Towarzystwa Pomocy im. Św. Brata Alberta, prowadzącego noclegownie dla bezdomnych w całej Polsce.

Dotychczasowe wsparcie polskiego producenta znalazło uznanie Gdańskiego Koła Towarzystwa, które przyznało firmie nagrodę Pomagacza Roku im. Romana Koturbasza.

- Nagroda, którą otrzymaliśmy to dla nas bardzo miłe wyróżnienie, ale też potwierdzenie, jak ważne są inicjatywy odpowiadające na realne potrzeby osób z naszego otoczenia - dodaje Anna Miazga.

LPP zarządza 5 markami modowymi: Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay. Posiada sieć ponad 1700 salonów sprzedaży o łącznej powierzchni ponad 1 mln m kw.

Czytaj także:

TOP 100 POMORSKICH FIRM - RAPORT:

POLECAMY NA STREFIE BIZNESU:

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Komentarze 4

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

n
nik

Lepiej poszukać i oddać bezpośrednio, człowiekowi w potrzebie, bez pośredników.

B
Baya

To sie chawali. Bardzo przydatne bo nie mam koło siebie gdzie takich ubrań wrzucać, więc przy okazji zakupów zostawiam w sklepie.

a
anita

Zamierzam skorzystać z tej akcji, zrobię miejsce w szafie i od razu będę mogła kupić nowe rzeczy.

M
Monika

Super, że coś takiego jest. Sama już kilka razy u nich zostawiałam stare ubrania.

Wróć na dziennikbaltycki.pl Dziennik Bałtycki
Dodaj ogłoszenie