Sarsa: billboard w Nowym Jorku na Times Square
Sarsa stała się popularna w 2014 roku, gdy zgłosiła się do programu The Voice of Poland. Chociaż nie wygrała, muzyczne show otworzyło jej drzwi do kariery. Piosenki gwiazdy zaczęły się pojawiać w rozgłośniach radiowych, a ona sama zaczęła regularnie koncertować.
Lada dzień trafi do sprzedaży kolejna płyta Sarsy. By jak najlepiej wypromować utwory, które się na niej znalazły, Spotify postawił bardzo oryginalną reklamę. Umieścił ogromny billboard w Nowym Jorku na Times Square. Dumna gwiazda pochwaliła się tym faktem w sieci. Opublikowała krótki filmik, w którego podpisie zdradziła, że właśnie spełniły się jej marzenia.
Nie ma rzeczy niemożliwych. Pozdrawiam Was z TIMES SQUARE prosto z NYC! Dziękuję @spotifypoland @spotify za spełnianie marzeń #SpotifyEqual #RUNOSTANY pre-save albumu link na stories
Internauci w komentarzach gratulują piosenkarce sukcesu.
- Gratulacje.
- Ale czad. Jestem z Ciebie dumna.
- Wspaniale Marta, pięknie prezentujesz się na tym billboardzie. Może za wizerunkiem pójdzie tam Twoja muzyka.
Sarsa nie tylko lada moment wyda nową płytę, ale w tym roku także wyruszy w trasę koncertową. Chociaż początkowo koncerty miały się odbyć w marcu, większość z nich, w tym także ten w Gdańsku, została przełożona na nowy termin. Zakupione bilety zachowują jednak ważność.
Bohaterka Senatorium Miłości tańczy 3
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?