Dziennik Bałtycki

    HRnest narzędzie do planowania - HRnest

    HRnest to narzędzie do planowania i zarządzania urlopami, ewidencjonowania czasu pracy oraz prowadzenia kartoteki pracowniczej. Koniec z papierowymi wnioskami i chaotycznymi tabelami.

    Aplikacja HRnest wprowadza przejrzystą komunikację i procesy pomiędzy pracownikami, przełożonymi i działem kadr. A to wszystko z dowolnego urządzenia i miejsca. Wierzymy, że przejrzysta komunikacja i procesy to świetny krok do work life balance pracowników i przełożonych. A małe i średnie firmy zasługują na najnowocześniejsze rozwiązania technologiczne, które pozwolą im się skupić na pracy i zapobiegną "utonięciu" w formalnościach.

    www.hrnest.pl

    Kategoria: Nowe Technologie/Startupy

    HRnest narzędzie do planowania - HRnest

    8 Miejsce

    Głosowanie zakończone!

    74 głosy

    Ostatnie plebiscyty

    Najnowsze wiadomości

    Zobacz więcej

    Polecamy

    Wideo