Laminat, czyli auta z czasów gospodarki niedoboru

Marek PonikowskiZaktualizowano 
Zastava 750 z fabryki ważyła 605 kg, jej kopia z laminatu o 130 kg mniej. Nadwozie odznaczało się fenomenalną sztywnością i odpornością na uderzenia

Zastava 750 z fabryki ważyła 605 kg, jej kopia z laminatu o 130 kg mniej. Nadwozie odznaczało się fenomenalną sztywnością i odpornością na uderzenia Zastava 750 z fabryki ważyła 605 kg, jej kopia z laminatu o 130 kg mniej. Nadwozie odznaczało się fenomenalną sztywnością i odpornością na uderzenia

Chcesz więcej?

Kup prenumeratę cyfrową i ciesz się nieograniczonym dostępem do najlepszych artykułów w jednym miejscu

Subskrybuj

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze 1

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

b
bodzio

tak, to ja oszukalem ludowe panstwo. Kupilem nowe nadwozie lakierowane, zrobilem foremniki ok. 42 szt. z tego powstaly 5 lub egz. - z tym samym nr podwozia. Przy rejestracji pokazalem oryginalny rachunek, a blaszany oryginal sprzedalem. Tak wie - dziki braku komputeryzacji zarejestrowano 5 lub 6 Zastav z tym samym nr podwozia. Pisalem krotko do p. red. Ponikowskiego ale On wyraznie olal jakiegos popieprzonego inzyniera. Prototyp (i foremniki) powstaly w Hangarze AKM Wisloujscie (Chwala i dzieki mojemu AKM!!!) w katastrofalnych, jesli idzie o wymogi technologiczne, warunkach. Nadwozie, bez drzwi i pokryw, wazylo ca. 130 kg -niewiele mniej niz blacha. Autem jezdzilem ok.310tys km i chyba 13 lat. Trzeba byc glupim albo tylko biznesmenem, zyby dzisaj jeszcze budowac latwo gnijace blaszanki. z 10 lat procowalem wkonstrukcyjnych Porscha, DaimlerBenza i dla Audi i wiem coa niecos. wiecej? +49 73929693937

Dodaj ogłoszenie