Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Energa wróciła do Starogardu Gdańskiego [ZDJĘCIA]

red.
Uroczystość otwarcia rejonowych punktów obsługi przyłączeń Energa Operator w Starogardzie Gdańskim
Uroczystość otwarcia rejonowych punktów obsługi przyłączeń Energa Operator w Starogardzie Gdańskim materiały prasowe
Lepsza obsługa klientów, sprawniejsza praca służb technicznych i krótszy czas usuwania awarii – to główne korzyści z otwartego w piątek, 3.02.2017 r. po trzech latach Rejonu Dystrybucji i Punktu Obsługi Przyłączeń w Starogardzie Gdańskim. - Cieszę się, że strategia Grupy Energa uwzględnia potrzeby mieszkańców takich miast jak nasze – podkreślił prezydent Starogardu podczas uroczystości otwarcia Punktu.

Placówka w Starogardzie Gdańskim jest jednym z trzech reaktywowanych rejonowych punktów obsługi przyłączeń Energa Operator. Decyzja o odtworzeniu zamkniętych kilka lat temu rejonowych struktur spółki to element realizacji nowej Strategii Rozwoju Grupy Energa, której działalność ma się koncentrować na kliencie i rozwoju nowoczesnej infrastruktury energetycznej.

- Zmiana dotychczasowego modelu funkcjonowania Operatora poprawi nie tylko obsługę klientów, ale także wpłynie na lepszą organizację pracy naszych służb technicznych, co z kolei przełoży się na szybsze usuwanie awarii. W pierwszej kolejności odtwarzamy trzy rejony dystrybucyjne, ale analizujemy przywrócenie kolejnych – mówi Piotr Dorawa, prezes Energa Operator.

Czytaj więcej na ten temat Grupa Energa z nową strategią i planami na lata 2016-2025

Od dziś mieszkańcy Starogardu Gdańskiego na Pomorzu oraz Rypina i Radziejowa w Kujawsko-Pomorskiem mogą na miejscu załatwić wszelkie formalności związane z przyłączeniem do sieci energetycznej czy zwiększeniem dostarczanej mocy.

- Zamknięcie Punktu Obsługi Przyłączeń w 2014 roku, jak łatwo można było przewidzieć, stało się sporym problemem dla mieszkańców. Odległość między najdalej wysuniętym punktem rejonu starogardzkiego od obiektu Energi w Tczewie wynosiła aż 72 km. Sprawiało to duże trudności w szybkim naprawianiu usterek. Podział obecnego Rejonu Dystrybucji na dwie jednostki ułatwi kontakt odbiorcom w zakresie nowych przyłączeń oraz skróci drogę dojazdu do obsługiwanych miejscowości. Dzięki temu reakcja w sytuacjach awaryjnych będzie dużo szybsza – wyjaśnia Adam Wilanowski, dyrektor oddziału Energa Operator w Gdańsku.

W czasie uroczystości Energa SA otrzymała także od przedstawiciela Ministerstwa Gospodarki dyplom za szczególne osiągnięcia w promowaniu realizacji szkolenia zawodowego, efektywną współpracę z Zespołem Szkół Zawodowych im. Mjr H. Dobrzańskiego „Hubala” w Starogardzie Gdańskim oraz wsparcia rzeczowe dla szkoły.

Adres, telefon, godziny przyjęć:
Rejon Dystrybucji w Starogardzie Gdańskim i Punkt Obsługi Przyłączeń mieszczą się przy ul. Pelplińskiej 24. POP będzie czynny w godzinach 7.00 – 15.00, natomiast we wtorki: 8.00 – 16.00.

Adres e-mail: [email protected]. Do dyspozycji klientów jest także infolinia: 801 404 404 czynna w dni robocze w godz. 8.00 – 20.00.

Energa-Operator
Obecnie Energa-Operator obsługuje klientów poprzez 6 oddziałów podzielonych na 38 rejonów dystrybucyjnych (razem z nowo odtworzonymi). W 2012 roku było ich 46. Energa-Operator SA jest jednym z największych dystrybutorów energii elektrycznej w Polsce. Dostarcza energię elektryczną na obszarze ¼ powierzchni kraju (północna i środkowa część kraju). Z jej usług korzysta łącznie ponad 2,9 mln odbiorców.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na dziennikbaltycki.pl Dziennik Bałtycki