Cindy Crawford twarzą nowej kolekcji Reserved. LPP w Gdańsku zatrudniło kolejną topmodelkę [wideo, zdjęcia]

JKL

Wideo

W czwartek oficjalnie zapoczątkowana została wiosenno-letnia kampania marki Reserved, należącej do polskiej firmy odzieżowej LPP. Reserved po udanej ubiegłorocznej kampanii z Kate Moss w roli głównej, tym razem postanowiła promować swoją wiosenno-letnią kolekcję 2018 stawiając na amerykańską supermodelkę Cindy Crawford.

Kampania „I love you Cindy” to bezsprzecznie największa produkcja zrealizowana przez Reserved. Klip promocyjny wyreżyserował Gordon von Steiner, jeden z najbardziej utalentowanych autorów filmów modowych na świecie.

- Znam twórczość Gordona, więc nie mogłam się doczekać, co takiego wymyślił dla mnie. Podobało mi się, że w klipie czuć klimat nostalgii za latami 80-tymi, nie mniej jednak wszystkie ujęcia mają w sobie świeżość i lekkość. W scenach tańca z kolei, naprawdę musiałam wyjść ze swojej strefy komfortu - mówi o nietypowym projekcie Reserved sama Cindy Crawford.

– Taki wybór nie jest przypadkowy. Udział Kate Moss w ubiegłorocznej kampanii podczas debiutu naszej flagowej marki w Wielkiej Brytanii, odbił się szerokim echem w Polsce i za granicą. Reserved to nasza flagowa marka, która w chwili obecnej ma ponad 50 proc. udziału w sprzedaży produktów marek należących do LPP, dlatego zależy nam na wypromowaniu jej obecności w świadomości klientów nie tylko w Polsce, ale również poza jej granicami – mówi Przemysław Lutkiewicz, wiceprezes LPP. – Salony Reserved obecne są już w 20 krajach Europy, ale również Bliskiego Wschodu, w związku z tym, chcemy by promocja kolekcji tej marki odbywała się na światowym poziomie.

Cindy Crawford twarzą nowej kolekcji Reserved
Cindy Crawford twarzą nowej kolekcji Reserved LPP

Marka Reserved powstała przed 20 laty, natomiast po raz pierwszy zadebiutowała poza granicami kraju w roku 2002. Dziś posiada aż 468 salonów w 20 krajach świata, w tym 232 w Polsce. W ciągu ostatniego roku powierzchnia salonów marki wzrosła o 10%. Jeszcze w tym roku właściciel Reserved, firma LPP planuje otworzyć sklepy marki w Słowenii i Kazachstanie, oraz w systemie franczyzowym – w Izraelu. Na koniec 2017 roku salony Reserved liczyły blisko 600 tys. m2 powierzchni, a na rok 2018 planowany jest dalszy wzrost.

W ubiegłym roku grupa LPP wygenerowała sprzedaż na poziomioe 7 mld zł – to najlepszy wynik w historii firmy. Całkowita powierzchnia salonów LPP przekroczyła 1 milion m kw. Sklepy LPP działają już w 20 krajach w Europie i na Bliskim Wschodzie, a w 11 z nich prowadzona jest sprzedaż internetowa.

Wszystko na temat gdańskiej firmy LPP

W 2018 roku LPP chce przeznaczyć na wydatki inwestycyjne, aż 520 mln zł. Około 350 mln zł zainwestuje w nowe salony. W Kazachstanie oraz Słowenii LPP zamierza uruchomić sklepy własne, a w Izraelu w oparciu o model franczyzowy.

Czytaj też: Kate Moss w kampanii reklamowej Reserved. Kto jeszcze reklamował markę?

Cindy Crawford twarzą nowej kolekcji Reserved

Cindy Crawford twarzą nowej kolekcji Reserved. LPP w Gdańsku...

Komentarze 5

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

S
Sonka
Uwielbiam Cindy i jestem bardzo mile zaskoczona widząc ją we współpracy z polską firmą. Duży plus dla Reserved ode mnie
B
Boro
Aż chciałoby się wrócić do lat 80`. Piękny okres, a ta reklama pozwala znowu poczuć tamten klimat.
m
młody duchem
Kilka minut reklamy, a tak masa talentu przy tym pracowała. Pewnie sporo trzeba było za to zapłacić, ale trzeba przyznać, że efekt końcowy jest bardzo dobry i szybko się inwestycja zwróci.
M
Marika
Po tak rewelacyjnych kampaniach i współpracy z takimi sławami nie mam wątpliwości, że Reserved się wybije na świecie, a my będziemy mogli pochwalić się prawdziwie globalną marką.
j
jack
Świetny wybór. Prawdziwa gwiazda. Crawford nie jest kontrowersyjną osobą, jest powszechni lubiana i dobrze się kojarzy. No i przede wszystkim dalej świetnie wygląda
Dodaj ogłoszenie