Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

LPP, największa krajowa firma odzieżowa kontynuuje ekspansję na europejskim rynku odzieżowym

OPRAC.: Mateusz Tkarski
Zaledwie półtora roku po debiucie Mohito w kanale online we Włoszech, polski producent odzieży podjął decyzję o otwarciu tam również salonów stacjonarnych marki. Pierwszy z nich rozpoczął działalność 14 marca br. w Marcon k. Wenecji. W kwietniu Mohito uruchomi jeszcze jeden salon – tym razem w Mediolanie.

Kolekcje marki Mohito, cieszą się tak dużym zainteresowaniem klientów online, że firma postanowiła otworzyć we Włoszech tradycyjne salony. Pierwszy włoski salon marki został otwarty 14 marca br. w centrum handlowym Valecenter w Marcon k. Wenecji. W kwietniu Mohito otworzy swoją lokalizację również w największym centrum handlowym w Mediolanie – Merlata Bloom.

– Mediolan to jedna z modowych stolic Europy. Obecność Mohito w tym mieście traktujemy jako prestiż dla marki i potwierdzenie naszego przywiązania do mody i trendów. Spośród marek LPP jesteśmy tą najbardziej kobiecą, a co za tym idzie – staramy się zachować różnorodność, aby każda z nas znalazła tu swój własny styl. Mając na uwadze rynek włoski, gdzie otwieramy salony w przejściowym okresie wiosennym, kierujemy się zmiennością pogody, ale też przyglądamy lokalnym trendom. Postawiliśmy przede wszystkim na produkty dzianinowe, nie zabraknie także dresów, longsleevów i propozycji basicowych w różnych krojach. Stałym elementem naszej oferty są również kobiece sukienki i kwiatowe printy, które cieszą się zainteresowaniem klientek również na innych rynkach – mówi Katarzyna Czekała, omnichannel sales director Mohito, LPP.

Wchodzące w skład portfolio grupy Mohito jest już trzecią marką LPP obecną we Włoszech. Jesienią ubiegłego roku w Mediolanie zadebiutował najstarszy brand LPP – Reserved, który jest tam już obecny w dwóch lokalizacjach. Reserved pojawi się wraz z Mohito także w centrum handlowym Valecenter, a już w kwietniu obie marki otworzą swoje salony w Merlata Bloom. We Włoszech działa także Sinsay, który ponad roku temu zadebiutował w Marcon.

Reserved celuje w najbardziej prestiżowe lokalizacje w zachodniej i południowej części Europy, dlatego jest już obecna w dwóch miejscach w Mediolanie. Po zeszłorocznym debiucie przy kultowej Corso Vittorio Emanuele II kolejny włoski salon marki otworzył się z początkiem marca przy drugiej najpopularniejszej ulicy handlowej Mediolanu – Corso Buenos Aires.

- Od czasu zmiany naszej strategii rozwojowej, jaka nastąpiła przeszło rok temu, coraz śmielej stawiamy kroki w południowej części Europy, która dla branży modowej pozostaje rynkiem konkurencyjnym, ale też coraz bardziej otwartym na świeże propozycje modowe. Jestem przekonany, że Mohito powtórzy sukces Sinsay oraz Reserved i przypadnie do gustu włoskim klientkom, dlatego planujemy dalszy rozwój powierzchni sprzedażowej Mohito w rejonie basenu Morza Śródziemnego – komentuje Przemysław Lutkiewicz, wiceprezes zarządu LPP.

Zmiana strategii zdecydowanie przyspieszyła plany rozwoju LPP na rynkach europejskich, takich jak Włochy, Grecja czy Wielka Brytania. W 2023 r. spółka otworzyła trzy nowe lokalizacje Reserved w Londynie, a już w maju zamierza tam uruchomić kolejny sklep marki w Westfield White City.

Jesteśmy na Google News. Dołącz do nas i śledź "Dziennik Bałtycki" codziennie. Obserwuj dziennikbaltycki.pl!

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na dziennikbaltycki.pl Dziennik Bałtycki