Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Biznes na miarę. W Olivia Business Centre biuro rośnie z Twoją firmą

red.
- Powierzchnie biurowe w Olivia Business Centre można dostosować na wiele sposobów, aby optymalnie spełniały oczekiwania firm - mówi Adam Sikorski z biura zarządu OBC
- Powierzchnie biurowe w Olivia Business Centre można dostosować na wiele sposobów, aby optymalnie spełniały oczekiwania firm - mówi Adam Sikorski z biura zarządu OBC Materiały prasowe Olivia Business Centre
Firma, jak każda inicjatywa nakierowana na osiągnięcie zamierzonych efektów, ewoluuje. Przechodzi kolejne fazy rozwoju, w których organizacja musi dostosowywać potrzeby lokalowe do skali działalności, liczby pracowników, zmieniających się, wykonywanych przez nich zadań. Dobrym rozwiązaniem, zwłaszcza dla małych i średnich firm w początkowej fazie rozwoju biznesu, jest elastyczne biuro, którego parametry można konfigurować według potrzeb. Takie rozwiązanie oferują budynki Olivia Business Centre.

Elastyczne rozwiązania

Na danym etapie rozwoju działalności firmy identyfikują swoje potrzeby, w tym lokalowe.
- Wiedzą, jaka jest skala ich działalności, wielkość zatrudnienia, specyfika stanowisk pracy. Do tych wytycznych dopasowują swoją siedzibę - mówi Adam Sikorski z biura zarządu Olivia Business Centre. - Strategia, nie pomylę się chyba, mówiąc: każdej firmy, przewiduje rozwój i zwiększenie skali działalności. To rodzi nowe potrzeby lokalowe. I tutaj pojawiają się centra biurowe oferujące możliwości kształtowania nie tylko wielkości biura, ale i jego układu. Powierzchnia biurowa w OBC charakteryzuje się elastycznością dla zaspokojenia potrzeb Rezydentów, tak aby mieli optymalne warunki do prowadzenia działalności.

- Powierzchnia biurowa w standardowym wykończeniu najczęściej zaaranżowana jest jako open space, czyli otwarta przestrzeń. W Olivia Business Centre dla małych i średnich firm dedykujemy unikatowe rozwiązanie łączące zalety open space oraz podziału pokojowego - dodaje Adam Sikorski. - Możemy bowiem, jeśli jest takie oczekiwanie Rezydenta, dostosować wielkość zajmowanej przez niego powierzchni oraz praktycznie dowolnie ją zaaranżować. Pozwala na to modułowy system ścianek działowych.

- Możemy zwiększyć lub zmniejszyć wielkość biura, wydzielić nowe pomieszczenia - wyjaśnia Sikorski. - Operacja jest szybka. Nieskomplikowana zmiana przestrzeni może być zrealizowana w ciągu weekendu. Rezydent zatem może zacząć tydzień pracy już w dopasowanych do potrzeb pomieszczeniach.

Ściany działowe wykonane są w technologii zapewniającej doskonałe tłumienie dźwięków. Wyposażone są w zatrzaski umożliwiające szybki montaż. Nasze rozwiązanie chronione jest patentem. Wedle życzenia mogą na przykład posiadać drzwi. Także instalacje zasilające, sieciowe czy wentylacyjno-klimatyzacyjne można elastycznie konfigurować wedle potrzeb pracowników wraz ze zmieniającą się powierzchnią i układem biura oraz wymogami określonymi w przepisach dotyczących warunków pracy.

- Standardowo można zmieniać powierzchnię biura o plus, minus 16 metrów kwadratowych - dodaje Sikorski. - Wynika to m.in. z układu okien. Ściankę trzeba przecież montować tak, aby nie dzieliła okna w połowie. Biura w standardowej opcji, z możliwością elastycznego kształtowania, mają standardowy wygląd ścian i wykładzin, zatem nie ma problemu z szybkim instalowaniem miejsca pracy. W przyszłości, jeśli firma okrzepnie i zdecyduje się na najem powierzchni poza elastyczną powierzchnią modułową, wystrój biura, kolorystykę czy materiały wykończeniowe można dostosować do jej indywidualnego charakteru. Możliwości są praktycznie nieograniczone.

Powierzchnia wspólna

Konfigurowanie układu i powierzchni biura to niejedyne elastyczne rozwiązanie, jakie oferują nowoczesne biurowce OBC. Często przedsiębiorcy potrzebują więcej miejsca dla realizacji konkretnego zadania czy projektu. Wówczas istnieje możliwość skorzystania nie tylko z części modułowej ale również z części współdzielonej piętra. - Praktycznie w każdej chwili jest możliwość zorganizowania stanowiska pracy w części współdzielonej - dodaje Sikorski. - Jest ona wyposażone w biurka, szafki na rzeczy osobiste czy dokumenty. Stanowiska są podłączone do sieci zasilającej, internetowej czy telefonicznej. Zatem nie ma problemu, aby na życzenie rezydenta stworzyć dwa, trzy stanowiska czasowe, bez konieczności modyfikacji biura.

Część współdzielona piętra w biurowcu to nie tylko przestrzeń ze stanowiskami pracy. Rezydenci mają dostęp do salek konferencyjnych wyposażonych w multimedia.

- Za pomocą elektronicznego sytemu rezerwacji mogą wynajmować na przemian salki w wybranych przez siebie godzinach i zorganizować spotkanie, konferencję z kontrahentami - tłumaczy Adam Sikorski. - To niejedyne pomieszczenia wspólne. Jest też aneks kuchenny, gdzie można przygotować posiłek. Z obserwacji wiem, że pomieszczenia kuchenne służą także pracy. Pracownicy chętnie wykorzystują przerwy do wymiany informacji, podzielenia się opiniami czy zasięgnięcia rady. I dotyczy to nie tylko pracowników zatrudnionych w jednej firmie. Takie nieformalne przestrzenie, jak i sąsiedztwo w strefie open space sprzyja nawiązywaniu kontaktów zwłaszcza między młodymi firmami. W trakcie tych dyskusji rodzi się współpraca, a nierzadko innowacyjne i nowatorskie pomysły.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na dziennikbaltycki.pl Dziennik Bałtycki