Adamczyk i Kotarski na Ołowiance. Zareklamowali fuzję Millennium i Euro Banku [wideo]

Natalia Grzybowska
Natalia Grzybowska

Wideo

Zobacz galerię (1 zdjęcie)
Euro Bank znika po 16 latach obecności na rynku. W wizerunkowej kampanii reklamowej, promującej jego fuzję z Bankiem Millennium, wystąpili Radosław Kotarski i Piotr Adamczyk. Zdjęcia do spotu zrealizowano w połowie października na kładce na Ołowiankę.

Euro Bank znika po 16 latach obecności na rynku. Zadebiutował w 2003 roku po kupnie Banku Społem przez spółkę Mariusza Łukaszewicza i połączeniu go z Bankiem Wschodnim. Po śmierci Łukasiewicza, w 2005 roku został przejęty przez Société Générale.

Jego dotychczasowe oddziały rozpoczęły działalność pod marką Bank Millennium. Podczas przedłużonego weekendu 9-11 listopada doszło do fuzji operacyjnej obu banków, a ich dotychczasowi klienci zostali przeniesieni do jednego systemu bankowego opartego na obecnym systemie Banku Millennium.

Wszystkie dotychczasowe oddziały Euro Banku zostały wyposażone w materiały marketingowe obowiązujące w oddziałach nowej firmy i będą oferować jej usługi.

Dzięki tej fuzji oddziały Banku Millennium pojawią się w około 200 nowych miejscowościach. Tym samym, bank zyskał ok. 1,4 miliona nowych klientów.

Byli klienci Euro Banku otrzymali dostęp do pełnej oferty produktów i usług nowego banku. Mogą korzystać również ze swoich dotychczasowych produktów, które zostały utrzymane w systemie Banku Millennium. Dzięki fuzji zyskali większy wybór kart płatniczych oraz dostęp do szerokiej gamy produktów oszczędnościowych i inwestycyjnych.

Mają także możliwość dołączenia do programu rekomendacyjnego „Lubię to polecam”, w którym w zamian za polecanie Konta 360° lub Konta 360° Student - można otrzymać wynagrodzenie.

We wspierającej to połaczenie wizerunkowej kampanii reklamowej, którą możemy oglądać w tv od drugiej połowy listopada, wystąpili Radosław Kotarski, od ponad pięciu lat bohater reklam Banku Millennium, i Piotr Adamczyk, który od połowy 2012 roku promował Euro Bank.

Spot nakręcono w połowie października na gdańskim moście Ołowianka, który miał symbolizować integrację obu banków.

TOP 100 POMORSKICH FIRM - RAPORT:

POLECAMY NA STREFIE BIZNESU:

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie