Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Wkrótce powstaną spoty reklamujące Gdańsk i całe Pomorze

Anna Mizera-Nowicka
Już wkrótce Pomorze będą promowały spoty reklamowe, które mają przyciągnąć biznesmenów z całej Polski i Europy.

- Przy pomocy filmików chcemy pokazać, że w Gdańsku i na Pomorzu mamy nie tylko komfortowe warunki do organizacji spotkań biznesowych, ale także wyjątkowe możliwości spędzania czasu przed i po konferencji - tłumaczy Anna Górska, prezes zarządu Gdańskiej Organizacji Turystycznej. - Od kilku lat bardzo intensywnie pracujemy na rzecz ożywienia turystyki biznesowej. Efekty już są widoczne, bo Trójmiasto zajęło trzecie miejsce w rankingu polskich miast pod względem liczby eventów biznesowych.

Kampania "Pomorskie - nabierz kolorów" już międzynarodowa

Tematami przewodnimi spotów są średniowieczne zamki, Morze Bałtyckie, bursztyn oraz Solidarność. Zdjęcia do filmików nagrywane były w najpiękniejszych miejscach Trójmiasta i regionu. Spot "Amber&Relax" zabiera oglądających np. do bursztynowych manufaktur, gdzie można znaleźć ciekawostki wykonane z bursztynu oraz na spacer po ul. Mariackiej i plaży. Filmik "Sea&Emotions" przenosi gości do marin w Gdańsku, Sopocie i Gdyni. "Castle&Emotions" zabiera na zamki w Gniewie i Malborku, gdzie straszy. "Solidarity &Freedom" zaprasza pod słynną stoczniową bramę nr 2 i do warsztatu Lecha Wałęsy.

Obecnie kończy się etap montażu spotów. Premiera filmików odbędzie się 25 listopada.

Codziennie rano najważniejsze informacje z "Dziennika Bałtyckiego" prosto na Twoją skrzynkę e-mail. Zapisz się do newslettera!

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na dziennikbaltycki.pl Dziennik Bałtycki