W piątek - zainaugurowano tę kampanię międzynarodowo, podczas międzynarodowych Targów Turystycznych, w obecności reprezentantów m.in. Chorwacji, Indonezji, Jamajki, Mongolii, Namibii, Nepalu, Turcji, Słowacji.
Według Mieczysława Struka, turystyka to jeden z najważniejszych biznesów w naszym województwie.
Dlatego trzeba o nią dbać. Rozpoczęta promocja jest największą z dotychczasowych, przeprowadzonych przez Pomorskie. Jej koszt wyniesie około 5,5 mln złotych.
Czytaj więcej na temat gospodarki na Pomorzu
Kampania "Pomorskie - nabierz kolorów" ma zachęcić do zmiany tradycyjnego, "rytuału" wypoczynkowego. Wskazuje na potrzebę relaksu nie tylko w czasie wakacji, ale o każdej porze roku. Na wiosnę Pomorskie proponuje turystykę aktywną, latem - wodną, jesienią oferuje turystykę kulturową. Zimą dominować mają w Pomorskiem usługi zdrowotne, typu wellness i spa.
- Działania promocyjne są niestandardowe - zapewnia Marta Chełkowska, dyrektor Departamentu Turystyki Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego. - Jednym z nich jest konkurs na scenariusz wymarzonych wakacji. Nagroda główna wynosi 8 tysięcy złotych. Termin zgłoszeń upływa 30 maja. Więcej na stronie www.nabierzkolorow.pl.
Strefa Biznesu - Boże Ciało 2023. Gdzie i za ile wyjadą Polacy?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na Twitterze!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?