reklama

Trójmiasto. Zrywają tory rok po remoncie. PLK wymienia wadliwy tłuczeń

Paweł DurkiewiczZaktualizowano 
W rok po zakończeniu modernizacji dalekobieżnej linii kolejowej pomiędzy gdańską Oliwą, a gdyńską Chylonią spółka PKP PLK dokonuje korekt. Chodzi o wymianę tłucznia na trzech odcinkach, która wymagała zerwania położonych rok temu torów.

W związku z pracami na stacji Gdynia Chylonia wyłączona z użytku została jedna z krawędzi peronu.

- Podczas odbiorów linii stwierdzono wady tłucznia na wysokości stacji Gdynia Chylonia – tłumaczy Karol Jakubowski z PLK. - Zarządca zgodnie z procedurą ustalił z wykonawcą dokonanie naprawy - wymiany. PLK nie ponosi w związku z wymianą kosztów. Wymiana tłucznia w tym miejscu potrwa do 13 czerwca 2015 r.

Podobne prace prowadzone są na szlaku Gdynia Orłowo – Sopot (zakończą się 24 maja) oraz na jednym z torów w Gdyni Głównej (zakończenie prac 13 czerwca).

- W tym wypadku przyczyną jest zalanie tłucznia z terenów pozakolejowych – dodaje Jakubowski.

Czytaj również: PKP: Z Gdańska do Warszawy w mniej niż trzy godziny

Przedstawiciel spółki PKP PLK podkreśla, że termin wymiany ustalono tak, by nie powodować utrudnień w ruchu pociągów. Prace zostały zaplanowane wcześniej i ich harmonogram został uwzględniony przy organizacji obecnego rozkładu jazdy. Wykonywane prace nie zaburzają więc zaplanowanego ruchu pociągów.

p.durkiewicz@prasa.gda.pl

Treści, za które warto zapłacić! REPORTAŻE, WYWIADY, CIEKAWOSTKI

Zobacz nasze Magazyny: REJSY, HISTORIA, NA WEEKEND

FLESZ: Elektryczne samoloty nadlatują.

Wideo

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze 8

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

X
XYZ

przecież
"Prace zostały zaplanowane wcześniej i ich harmonogram został uwzględniony przy organizacji obecnego rozkładu jazdy."
- no i obieg kasy też! Tak czy siak za wszystko w taki czy inny sposób podatnik zapłaci a kieszenie zarządzających będą pełne!
Jedynym winnym w tej aferze jest tłuczeń, który nie protestował gdy
robiono podsypki z jego udziałem.

X
XYZ

przecież
"Prace zostały zaplanowane wcześniej i ich harmonogram został uwzględniony przy organizacji obecnego rozkładu jazdy."
- no i obieg kasy też! Tak czy siak za wszystko w taki czy inny sposób podatnik zapłaci a kieszenie zarządzających będą pełne!
Jedynym winnym w tej aferze jest tłuczeń, który nie protestował gdy
robiono podsypki z jego udziałem.

P
Polihistor

Głosujta na nią dalej. I płaćta dwa razy za tłuczeń, trzy razy za autostrady, pięć razy za ....
Ale za to Kaczyński już ósmy rok nie rządzi.
Hurrrraaaaaaaaaaaaaaaa!

g
gość

To jest miś na miarę naszych możliwości...

p
patriot

jak to delikatnie napisane.... Panowie dziennikarze wstyd!!!

A
AJB

Tak się kręci lody, gamonie. Raz się przytula wziatku na inwestycji, a już PO roku kosi się następna kasiorę przy okazji ... kapitalnego remontu . Nawet w Bangladeszu nie wpadliby na to że można tak szybko bakszysz POdwoić. Wiwat aferały z PO, oni by nawet przenicowali krowę na lewą stronę coby ją dokładniej wydoić. Kolaboranci z PeEzElu by na to nie wpadli, a doić to oni umieją :0)

g
gawel

A zczego ten tluczen ze wadliwy? Taki wadliwy jest dobry na utwardzenie wjazdu na dzialke,chetnie go z utylizuje jak on taki wadliwy.

r
ropa

I inspektora nadzoru inwestorskiego.

Dodaj ogłoszenie