reklama

TOO GOOD TO GO, czyli koniec z marnowaniem jedzenia. Aplikacja już niebawem pojawi się w Polsce!

Sandra JanikowskaZaktualizowano 
TOO GOOD TO GO to duńska aplikacja mobilna o charakterze zero waste. Dzięki niej możemy walczyć z marnowaniem i wyrzucaniem jedzenia przez sklepy i restauracje. Działa już w 11 krajach, a niedługo zawita także i do Polski.

TOO GOOD TO GO w Polsce. Idea

Aplikacja funkcjonuje od 2015 roku. Jej pomysłodawcą jest Thomas Bjorn Momsen. Jak tłumaczy Duńczyk, pomysł przyszedł mu do głowy podczas kolacji w jednej z kopenhaskich restauracji. Zastanawiał się on bowiem nad ilością wyrzucanych produktów spożywczych w barach czy sklepach na koniec każdego dnia. Po krótkiej rozmowie z kucharzem, uświadomił sobie, że skala marnowania jedzenia jest ogromna. Postanowił działać, tak więc zbudował zespoł, z którym stworzył aplikację TOO GOOD TO GO.

TOO GOOD TO GO w Polsce. Jak to działa?

W codziennych ofertach sklepów i restauracji pojawiają się świeże produkty oraz dania, które niestety nie zawsze udaje się w całości sprzedać. Dotychczas lądowały one w koszu. W aplikacji TOO GOOD TO GO można będzie zamówić właśnie takie dania i produkty. Warto zaznaczyć, że dania oferowane w aplikacji mogą być tańsze nawet o 50 proc. niż stacjonarnie. Niestety są dwa minusy - oferta każdego dnia jest inna i nieprzewidywana oraz... po odbiór zamówionej potrawy trzeba udać się osobiście.

TOO GOOD TO GO w Polsce. Zespół na świecie i w Polsce

Obecnie aplikacja jest dostępna na terenie 11 krajów. Oprócz Danii są to m.in: Wielka Brytania, Niemcy, Belgia, Holandia, Hiszpania, Francja, Austria czy Szwajcaria. Według danych zaczerpniętych z oficjalnej strony TOO GOOD TO DO, dzięki aplikacji udało się uratować już ponad 11 milionów posiłków, co znacząco zmniejszyło emisję dwutlenku węgla.

Dyrektorem generalnym jest obecnie założycielka Endomondo, Mette Lykke, która zarządza ponad 250-osobowym zespołem na całym świecie.

Polska jest kolejnym krajem po Włoszech, który rozpocznie działalność na platformie TOO GOOD TO GO jeszcze w tym roku. Tak zwanym country managerem został Kuba Walasek. Na czele polskiego zespołu odpowiedzialnego za marketing firmy stanęła była dyrektor Showmaxa, Magdalena Marzec.

Z dostępnych informacji wiadomo, że TOO GOOD TO GO prowadzi rekrutację do polskiego zespołu.

Zobacz także: 15 najlepszych restauracji na Pomorzu

Mówimy To Wprost: Bezpieczeństwo w sieci

Wideo

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie