Seria przygotowana na Expo 2015 zawiera: grę memos ze zdjęciami polskich potraw narodowych, puzzle 500-elementowe ze zdjęciami najbardziej rozpoznawalnych miejsc Trójmiasta, puzzle 1000-elementowe z włoskimi akcentami oraz puzzle dla dzieci z mapą świata i zwierzętami.
- Jesteśmy dumni, że polska marka zabawek ma szansę zaistnieć przy okazji tak globalnego przedsięwzięcia, jakim jest światowa wystawa Expo. Wierzymy, że produkt z Pomorza może być konkurencyjny na rynkach zachodnich, a dzięki takim działaniom mamy szansę dotrzeć z tym przekazem do bardzo licznego grona odbiorców nie tylko z Europy, ale także z całego świata - komentuje Sylwia Popławska, wiceprezes zarządu ds. marketingu firmy Trefl. - Oprócz budowania pozytywnego wizerunku firmy Trefl i jej produktów, udział w Expo to także okazja do nawiązania kontaktów biznesowych, obserwacji trendów i szukania inspiracji.
Od 1 do 7 czerwca trwał Pomorski Tydzień na Wystawie Światowej EXPO 2015 w Mediolanie. Pomorskie jako pierwszy polski region pokaże się na najbardziej prestiżowych targach na świecie. Prezentuje swój potencjał turystyczny i gospodarczy i zachęcało Włochów, i nie tylko, by właśnie na Pomorzu spędzali wakacje i robili biznes.
Strefa Biznesu: Inflacja będzie rosnąć, nawet do 6 proc.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?