Znak „Santa Line” znajdzie się na stronach internetowych i w mediach społecznościowych firmy – na Facebooku, Instagramie, Twitterze i na YouTube.
- Boże Narodzenie to piękna tradycja, która łączy rodziny i przyjaciół. Stena Line ma oczywiście swój udział w tych świętach. Statki Stena Line łącząc brzegi Bałtyku, łączą ludzi. Dzięki naszej codziennej pracy pozwalamy rodzinom się spotkać, a przyjaciołom spędzić ze sobą najpiękniejsze chwile. Chcemy też inspirować do twórczego działania, a pomysł na świąteczną zmianę nazwy ma w zabawny sposób zwrócić na to uwagę. Poza tym bierzemy te święta na poważnie. Boże Narodzenie to także troska o innych, więc chcemy w gwiazdkowy klimat wpisać także akcję charytatywną - mówi Pedro Canchaya-Kralewski, Head of Travel Poland & Baltic Markets w Stena Line.
Akcje związane ze zmianą nazwy potrwają do 24. grudnia. Będą to specjalne promocje na pokładach statków, konkursy dla klientów czy akcje w mediach społecznościowych. W tym czasie armator przeprowadzi min. kampanię charytatywną na Facebooku. Środki pozyskane dzięki akcji zostaną przekazane na rzecz UNICEF.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?