- Rozważaliśmy lokalizację w Berlinie, Pradze, Budapeszcie i Warszawie, ostatecznie jednak wybraliśmy Trójmiasto - zdradza Michał Gryglewski, dyrektor zarządzający Sony Pictures Global Business Services.
Alan Aleksandrowicz, prezes Gdańskiej Agencji Rozwoju Gospodarczego, nie ukrywa, że pojawienie się tak prestiżowego inwestora może przyciągnąć do Trójmiasta następnych.
- Nic tak nie kusi jak obecność dobrych marek - mówi Alan Aleksandrowicz.
Reklamy "na celebrytę" - Pismak przeciwko oszustom
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?