Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Pomorze: Nagroda za Mikołaja na plaży

Kazimierz Netka
Nasz region potrafi najlepiej w kraju przygotowywać i przeprowadzać akcje promocyjne oraz reklamowe. Potwierdzają to wyniki V edycji ogólnopolskiego konkursu, pt. Złote Formaty, mającego na celu wyłanianie najlepszych pomysłów na popularyzowanie atrakcji miast i regionów. Pomorskiemu przypadło najwięcej trofeów.

- W kategorii Kampania Public Relations/online Public Relations bezkonkurencyjny okazał się Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego, który przygotował kampanię "Czas na Bałtyk" - informuje Karolina Koziej z biura prasowego V Festiwalu Promocji Miast i Regionów, podczas którego ogłoszono wyniki. - "Czas na Bałtyk" został doceniony również przez patronów medialnych konkursu. Nagrody specjalne za ten pomysł przyznały redakcje magazynu "Elle" oraz portalu PRoto.pl.

Urząd Marszałkowski zajął także drugie miejsce w najbardziej prestiżowej kategorii Grand Prix - za turystyczną promocję województwa pomorskiego. Przypomnijmy, że jednym z elementów akcji "Czas na Bałtyk" były wizyty Świętego Mikołaja w kożuchu i na nartach na plażach nadmorskich w sierpniu ubiegłego roku. Zimą zaś nasze Wybrzeże było reklamowane na stokach narciarskich - przez panie w strojach kąpielowych. Wiosną zaś w największych miastach w kraju można było na morze popatrzeć przez... olbrzymie okulary.

Nadmorskie kurorty wspólnie promują Pomorze pod hasłem "Czas na Bałtyk"

- Cieszymy się z tego wyróżnienia, które poza prestiżem i nagrodą w postaci kampanii promocyjnej o wartości 100 tysięcy złotych dodaje nam odwagi i mobilizuje do podejmowania kolejnych wyzwań w promocji turystycznej regionu - mówi Marta Chełkowska, prezes Pomorskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej.

Niezwykłe sukcesy odniosło Trójmiasto. Urząd Miejski w Gdańsku zdobył aż trzy statuetki, zajmując drugie miejsce w kategorii Kampania Public Relations/online Public Relations za "Fale GDN" oraz dwukrotnie miejsce trzecie w kategoriach: Kampania Reklamowa ("Dotknij wolności. Kampania promocyjna Miasta Gdańska - 2010") i Event ("Blog Forum Gdańsk 2010"). Zauważony został również tomik poezji"Europejski Poeta Wolności". Dzięki temu wydawnictwu do Gdańska powędrowała Nagroda Specjalna Magazynu "Elle".

Nagi rolnik reklamuje Gdańsk, ale tylko w internecie (zobacz filmy)

- Powód do radości mają także samorządowcy z Gdyni - relacjonuje Karolina Koziej. - Przewodnik "Navigator Gdyni" zajął drugie miejsce w kategorii Wydawnictwo Promocyjne, a kampania "Gdyńskie Centrum Wspierania Przedsiębiorczości" została wyróżniona w kategorii: Kampania Public Relations/online Public Relations.

Do konkursu Złote Formaty zgłoszono w tym roku 157 prac z całego kraju.

Codziennie rano najważniejsze informacje z "Dziennika Bałtyckiego" prosto na Twoją skrzynkę e-mail. Zapisz się do newslettera!

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na dziennikbaltycki.pl Dziennik Bałtycki