- W kategorii Kampania Public Relations/online Public Relations bezkonkurencyjny okazał się Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego, który przygotował kampanię "Czas na Bałtyk" - informuje Karolina Koziej z biura prasowego V Festiwalu Promocji Miast i Regionów, podczas którego ogłoszono wyniki. - "Czas na Bałtyk" został doceniony również przez patronów medialnych konkursu. Nagrody specjalne za ten pomysł przyznały redakcje magazynu "Elle" oraz portalu PRoto.pl.
Urząd Marszałkowski zajął także drugie miejsce w najbardziej prestiżowej kategorii Grand Prix - za turystyczną promocję województwa pomorskiego. Przypomnijmy, że jednym z elementów akcji "Czas na Bałtyk" były wizyty Świętego Mikołaja w kożuchu i na nartach na plażach nadmorskich w sierpniu ubiegłego roku. Zimą zaś nasze Wybrzeże było reklamowane na stokach narciarskich - przez panie w strojach kąpielowych. Wiosną zaś w największych miastach w kraju można było na morze popatrzeć przez... olbrzymie okulary.
Nadmorskie kurorty wspólnie promują Pomorze pod hasłem "Czas na Bałtyk"
- Cieszymy się z tego wyróżnienia, które poza prestiżem i nagrodą w postaci kampanii promocyjnej o wartości 100 tysięcy złotych dodaje nam odwagi i mobilizuje do podejmowania kolejnych wyzwań w promocji turystycznej regionu - mówi Marta Chełkowska, prezes Pomorskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej.
Niezwykłe sukcesy odniosło Trójmiasto. Urząd Miejski w Gdańsku zdobył aż trzy statuetki, zajmując drugie miejsce w kategorii Kampania Public Relations/online Public Relations za "Fale GDN" oraz dwukrotnie miejsce trzecie w kategoriach: Kampania Reklamowa ("Dotknij wolności. Kampania promocyjna Miasta Gdańska - 2010") i Event ("Blog Forum Gdańsk 2010"). Zauważony został również tomik poezji"Europejski Poeta Wolności". Dzięki temu wydawnictwu do Gdańska powędrowała Nagroda Specjalna Magazynu "Elle".
Nagi rolnik reklamuje Gdańsk, ale tylko w internecie (zobacz filmy)
- Powód do radości mają także samorządowcy z Gdyni - relacjonuje Karolina Koziej. - Przewodnik "Navigator Gdyni" zajął drugie miejsce w kategorii Wydawnictwo Promocyjne, a kampania "Gdyńskie Centrum Wspierania Przedsiębiorczości" została wyróżniona w kategorii: Kampania Public Relations/online Public Relations.
Do konkursu Złote Formaty zgłoszono w tym roku 157 prac z całego kraju.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?