Pomorskie stawia na rozwój turystyki biznesowej.

Kazimierz NetkaZaktualizowano 
Odpowiedzialne za przygotowania województwa do czerpania korzyści z tej branży jest miasto Gdańsk. Zasady reguluje porozumienie zawarte między Pomorską Regionalną Organizacją Turystyczną oraz Gdańsk Convention Bureau, działającym przy Gdańskiej Organizacji Turystycznej.

Do zadań GCB należeć będzie w szczególności rozwój produktów turystycznych w regionie pomorskim, nadających się do zaoferowania bogatym biznesmenom.

- Zadba także o promocję i kreowanie wizerunku województwa pomorskiego jako atrakcyjnego dla turystyki biznesowej - informuje Joanna Kałuska, specjalista ds. promocji turystycznej GOT. - Ma zadbać o rozwój Programu Ambasadorów Kongresów, czyli o pozyskiwanie sławnych osób, które za granicą będą namawiać do organizowania w Pomorskiem kongresów. Honorowym Ambasadorem Kongresów zgodził się już zostać Lech Wałęsa, były prezydent RP.

Organizowanie międzynarodowych spotkań jest opłacalne, bo ich uczestnicy to bogaci ludzie. Zostawiają kilkakrotnie więcej pieniędzy niż wydaje przeciętny wczasowicz. Żeby jednak organizować sympozja dla dużych grup cudzoziemców, trzeba mieć obiekty odpowiedniej wielkości. A tych Pomorskiemu brakuje. Najbardziej nadaje się do tego Gdańskie Centrum Muzyczno-Kongresowe Polskiej Filharmonii Bałtyckiej. Snute są plany budowy całego zespołu obiektów, mogącego służyć organizowaniu obrad nawet kilku tysięcy osób jednocześnie.

polecane: 60 Sekund Biznesu: Niemcy najważniejszym partnerem handlowym.

Wideo

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie