W tym odcinku "Marketingu na luzie" Grzegorz Zajączkowski opowiada o nowej aplikacji społecznościowej VERO, która szturmem podbija internet w jeden weekend ponad milion rejestracji.

Wszystko to dzięki instagramowym influencerom, którzy na znak protestu umieścili posty zapraszające swoich użytkowników do zmiany aplikacji.

To może nie rewolucja ale ta libańska aplikacja przeżyła istny armagedon do tego stopnia, że nadal można ją pobrać i zainstalować za darmo. Tak, za darmo, ponieważ z założenia powyżej miliona użytkowników korzystanie z niej miało być płatne.

Ten model miał spowodować, że będzie to pierwsza apka społecznościowa 100 procent bez reklam.

Dodatkowo w tym odcinku Grzegorz opowiada także o zmianach na:

- instagramie,

- google stories - to chyba ostatnie miejsce, które bez stories się uchowało,

- zmianach w key planerze google adwords,

- rozwoju grup na facebooku.

Zobacz także:

Marketing na Luzie - zobacz 2. odcinek programu

Marketing na luzie, odcinek 6. 12 najciekawszych zmian na rynku reklamy internetowej w styczniu [wideo]

Trendy w reklamie na 2018. Rozmowa z Michałem Pawlakiem z Oponeo [wideo]