Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

LPP dołącza do Izby Gospodarki Elektronicznej, największej krajowej organizacji e-handlu, działającej na rzecz rozwoju

OPRAC.: MT
materiały prasowe
Wzmacnianie krajowego biznesu e-commerce, a także wdrażanie najlepszych praktyk pro konsumenckich - to cele LPP oraz Izby Gospodarki Elektronicznej.

LPP to największa polska firma odzieżowa rozwija sieć sprzedaży stacjonarnej na blisko 30 rynkach, którą wspiera poprzez e-commerce, zwiększając zasięg swoich sklepów internetowych oraz coraz bardziej istotnych sprzedażowo aplikacji mobilnych. Obecnie ok. 58 proc. sprzedaży Grupy realizowana jest poza granicami Polski, w dużej części w krajach Europy Środkowej.

Izba Gospodarki Elektronicznej reprezentuje i wspiera interesy firm związanych z rynkiem gospodarki elektronicznej w Polsce, ze szczególnym uwzględnieniem firm zrzeszonych w e-Izbie.

- Od 2011 roku intensywnie rozwijamy kanał sprzedaży internetowej, dokładając starań, by dostarczyć naszym klientom jak najlepszych doświadczeń zakupowych. Jestem przekonany, że współpraca z Izbą Gospodarki Elektronicznej pomoże nam w dalszym rozwoju, dzięki któremu jeszcze skuteczniej odpowiemy na potrzeby konsumentów. Zarówno e-Izbie, jak i nam zależy na popularyzowaniu inicjatyw wykorzystania innowacji technologicznych, informacyjnych i komunikacyjnych, które rozwijać będą polską branżę cyfrową - komentuje Mikołaj Wezdecki, wiceprezes zarządu LPP.

Branża odzieżowa jest jedną z najbardziej konkurencyjnych w obszarze e-commerce, co wpłynęło na jej szybki rozwój i profesjonalizację.

- Cieszymy się bardzo, że uznany na międzynarodowym rynku polski producent odzieży dołącza do organizacji, którą kieruję już od przeszło 10 lat. LPP wnosi do grona profesjonalistów zrzeszonych w e-Izbie ogromne doświadczenie biznesowe – podkreśla wielostronne korzyści z tego faktu Patrycja Sass-Staniszewska, prezes Izby Gospodarki Elektronicznej. – Nasze środowisko jest niezwykle cennym źródłem wiedzy, kontaktów biznesowych i wiarygodną kuźnią kadr dla branży e-handlu.

W Grupie LPP działa LPP Logistics zarządzająca m.in. procesami w centrach dystrybucyjnych oraz magazynach typu fulfillment center obsługujących e-commerce o łącznej powierzchni blisko 500 tys. mkw. Za sprawną realizację procesów e-commerce w ramach grupy odpowiedzialna jest także spółka-córka Silky Coders, która zatrudnia ponad 700 ekspertów od wdrażania nowoczesnych technologii i funkcjonowania sklepów internetowych oraz aplikacji mobilnych. Wyłonienie w ramach Grupy specjalistycznych spółek ds. logistyki i IT pozwala LPP jeszcze skuteczniej odpowiadać na wyzwania rynkowe oraz budować przewagę konkurencyjną.

Jesteśmy na Google News. Dołącz do nas i śledź "Dziennik Bałtycki" codziennie. Obserwuj dziennikbaltycki.pl!

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na dziennikbaltycki.pl Dziennik Bałtycki