Obawiam się, że prztyczek w nos wobec innych firm niestety nic nie da - trudno się tego nauczyć, gdy się nie rozumie funkcji takiej komunikacji ze społeczeństwem.
Brak kontaktu w sprawach inwestycyjnych to jednak banalna sprawa przy tym, co się dzieje z pacjentami Wojewódzkiego Centrum Onkologii.
Chorzy łamiącym się głosem opowiadali naszej dziennikarce, jak radzą sobie ze zmianami w tej placówce.
- Myśli pani, że ktoś w ogóle z nami porozmawiał, coś wyjaśnił? - zadał retoryczne pytanie jeden z pacjentów.
Prosty kontakt ze zwykłym człowiekiem powinien być standardem, szczególnie jeśli chodzi o tak drastyczne zmiany w służbie zdrowia.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?