Centrum rozpoczęło działalność w Gdańsku w lipcu ub. roku. Dynamiczny rozwój centrum sprawił, że już na początku roku podjęto decyzję o rozszerzeniu pierwotnie zakładanego zakresu kompetencji o dodatkowe, zaawansowane procesy z dziedziny IT, które wcześniej Kemira zlecała zewnętrznym podmiotom na całym świecie.
- Pierwsze miesiące były na tyle zachęcające pod względem rozwoju, że postanowiliśmy od razu iść dalej. Wzięliśmy na siebie odpowiedzialność za budowę i realizację centrum kompetencji SAP, które do tej pory były zlecane na zewnątrz organizacji. W Gdańsku budujemy więc know-how Kemiry w zupełnie nowym obszarze - mówi Arkadiusz Rochowczyk, dyrektor zarządzający Kemiry.
O znaczeniu gdańskiego oddziału świadczą liczby. 130 mln euro to wartość wydatków zarządzanych przez gdański zespół w skali każdego miesiąca. Oddział jest już największym w Kemirze centrum obsługi klienta. Realizuje ok. 5 tysięcy zamówień miesięcznie oraz organizuje ok. 3,5 tysiąca dostaw specjalistycznych produktów chemicznych do europejskich klientów.
Zatrudnia blisko 150 osób, a do końca roku planuje przyjąć jeszcze kilkadziesiąt osób, głównie do działu Customer Service ze znajomością języków skandynawskich oraz działu IT - ze znajomością systemu SAP.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?