Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Internet śmieje się z nowego spotu reklamowego Poczty Polskiej. HIT INTERNETU. "Reklamujecie to, czego klienci w poczcie nienawidzą"

Pola Lewicka
Wiele osób zaniemówiło po zobaczeniu nowego spotu reklamowego Poczty Polskiej. Reklama w stylu lat 90. i ery VHS. "Reklamujcie to, czego klienci w Poczcie Polskiej nienawidzą" - piszą internauci. Kto z nas marzy, żeby iść na pocztę i wysłać list, odebrać przesyłkę z awizo, nadać paczkę? Nikt. Wpadamy tam przecież wybrać upominek dla najbliższych.

- Od 29 marca 2019 roku ruszyła kampania reklamowa Poczty Polskiej dot. towarów handlowych. W komunikacji główny nacisk położony został na kategorie towarów handlowych dostępnych w placówkach pocztowych czyli na gry i zabawki, upominki i książki oraz słodycze. Główny przekaz reklamowy koncentruje się na możliwości zakupu towarów handlowych na najbliższej poczcie „Na każdą okazję. Przy okazji. Dla najbliższych.” - czytamy pod spotem, który został zamieszczony na oficjalnym kanale Poczty Polskiej na YouTube.

Na co zwracają uwagę internauci?

Zielona, wiosenna łączka, a potem wskakują po kolei słodycze, misie, książki, upominki - w czasach, gdy nad reklamami pracuje sztab specjalistów, filmowców, montażystów, tu dostajemy film, który wygląda jak zrobiony za przysłowiową "flaszkę" przez kogoś, kto w 1996 roku nagrywa filmy z wesela i potem sam je montuje.

- Właśnie dlatego wolę wysłać list polecony kurierem za 15 zł niż czekać aż babcia w berecie wybierze jeden z 30 kalendarzy z papieżem - pisze w komentarzu pod filmem Konar76.

Czy reklamowane są usługi, którymi poczta powinna się zajmować? Nie. Za to dowiadujemy się, że podczas wizyty na poczcie możemy kupić gry, portfele, kalendarze, książki, cukierki.
- Reklama jak z proszków do prania w latach 90-tych. Naprawdę, bylejakość w pełni oddająca sytuację firmy. P.S. Dla tych co nie czytają między wierszami... Straszny szajs. - pisze Pawelzbidula.

Kto ogląda w 1996?

PIĘKNA TA REKLAMA TAKA NIE ZA DOBRA - komentuje użytkownik Czarne majty. - A myśleliście o tym, żeby wziąć się do roboty i dostarczyć te przesyłki pod poprawny adres? - pisze Morgan Blue.

W obliczu ostatnich podwyżek za listy polecone wprowadzone przez Pocztę Polską, ten spot jest w stanie zrazić do firmy jeszcze więcej osób. Bo to, co osobom korzystającym z placówek pocztowych uprzykrza życie, okazuje się dla Poczty Polskiej powodem do dumy.

Cennik Poczty Polskiej 2020. Ceny przesyłek Poczty Polskiej 2020

Cennik Poczty Polskiej 2021. Ile kosztuje list, a ile paczka...

- Stoisz w kolejce, przed Tobą Pani wybiera czasopismo, Pan płaci rachunek za telefon, później Pan nadaje 8 przesyłek poleconych i ostatnia Pani przed Tobą ma awizo, do którego paczkę naprawdę ciężko znaleźć i w końcu po 12 minutach udaje Ci się nadać paczkę za 11,20zł VS Siedzisz w domu, drukujesz etykietę, opłacasz 14zł online i przychodzi miły Pan i zabiera od Ciebie paczkę. Sam wybieraj - pisze Artur Hojoł.

Spot reklamowy Poczty Polskiej - wiosna 2019. Do kogo był skierowany? Odpowiedź Poczty Polskiej

- Sprzedaż płyt, książek i artykułów papierniczych ma duże znaczenie dla społeczności wsi i mniejszych miejscowości, gdzie placówki PP odgrywają znaczącą rolę. Wbrew obiegowej opinii jest to duży segment biznesowy, W 2017 r działalność handlowa przyniosła PP 400 mln zł przychodu. - informuje na Twitterze Poczta Polska.

Najważniejsze wydarzenia ostatnich dni:

POLECAMY NA STREFIE BIZNESU:

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wideo
Wróć na dziennikbaltycki.pl Dziennik Bałtycki