- Od 29 marca 2019 roku ruszyła kampania reklamowa Poczty Polskiej dot. towarów handlowych. W komunikacji główny nacisk położony został na kategorie towarów handlowych dostępnych w placówkach pocztowych czyli na gry i zabawki, upominki i książki oraz słodycze. Główny przekaz reklamowy koncentruje się na możliwości zakupu towarów handlowych na najbliższej poczcie „Na każdą okazję. Przy okazji. Dla najbliższych.” - czytamy pod spotem, który został zamieszczony na oficjalnym kanale Poczty Polskiej na YouTube.
Na co zwracają uwagę internauci?
Zielona, wiosenna łączka, a potem wskakują po kolei słodycze, misie, książki, upominki - w czasach, gdy nad reklamami pracuje sztab specjalistów, filmowców, montażystów, tu dostajemy film, który wygląda jak zrobiony za przysłowiową "flaszkę" przez kogoś, kto w 1996 roku nagrywa filmy z wesela i potem sam je montuje.
- Właśnie dlatego wolę wysłać list polecony kurierem za 15 zł niż czekać aż babcia w berecie wybierze jeden z 30 kalendarzy z papieżem - pisze w komentarzu pod filmem Konar76.
Czy reklamowane są usługi, którymi poczta powinna się zajmować? Nie. Za to dowiadujemy się, że podczas wizyty na poczcie możemy kupić gry, portfele, kalendarze, książki, cukierki.
- Reklama jak z proszków do prania w latach 90-tych. Naprawdę, bylejakość w pełni oddająca sytuację firmy. P.S. Dla tych co nie czytają między wierszami... Straszny szajs. - pisze Pawelzbidula.
Kto ogląda w 1996?
PIĘKNA TA REKLAMA TAKA NIE ZA DOBRA - komentuje użytkownik Czarne majty. - A myśleliście o tym, żeby wziąć się do roboty i dostarczyć te przesyłki pod poprawny adres? - pisze Morgan Blue.
W obliczu ostatnich podwyżek za listy polecone wprowadzone przez Pocztę Polską, ten spot jest w stanie zrazić do firmy jeszcze więcej osób. Bo to, co osobom korzystającym z placówek pocztowych uprzykrza życie, okazuje się dla Poczty Polskiej powodem do dumy.
Cennik Poczty Polskiej 2021. Ile kosztuje list, a ile paczka...
- Stoisz w kolejce, przed Tobą Pani wybiera czasopismo, Pan płaci rachunek za telefon, później Pan nadaje 8 przesyłek poleconych i ostatnia Pani przed Tobą ma awizo, do którego paczkę naprawdę ciężko znaleźć i w końcu po 12 minutach udaje Ci się nadać paczkę za 11,20zł VS Siedzisz w domu, drukujesz etykietę, opłacasz 14zł online i przychodzi miły Pan i zabiera od Ciebie paczkę. Sam wybieraj - pisze Artur Hojoł.
Spot reklamowy Poczty Polskiej - wiosna 2019. Do kogo był skierowany? Odpowiedź Poczty Polskiej
- Sprzedaż płyt, książek i artykułów papierniczych ma duże znaczenie dla społeczności wsi i mniejszych miejscowości, gdzie placówki PP odgrywają znaczącą rolę. Wbrew obiegowej opinii jest to duży segment biznesowy, W 2017 r działalność handlowa przyniosła PP 400 mln zł przychodu. - informuje na Twitterze Poczta Polska.
Najważniejsze wydarzenia ostatnich dni:
POLECAMY NA STREFIE BIZNESU:
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?