Firma tworząca gry i aplikacje mobilne pozyskała także klientów w należącej do Coca-Coli marce napojów owocowych Oasis (opracowanie aplikacji na iPhone'a) oraz French Football Federation - Francuskim Związku Piłki Nożnej (opracowanie aplikacji i gier na Facebooka). Dla miłośników filmu będą zaś dostępne aplikacje z newsami dotyczącymi festiwalu w Cannes na platformę Android oraz iPhone'a.
- Nowe kontrakty potwierdzają naszą wysoką pozycję wśród najlepszych mobilnych agencji we Francji. Dzięki temu możemy teraz rozwijać naszą działalność na polskim rynku i liczymy, że uda nam się osiągnąć podobny sukces - mówi Pierre Olivier Monteil, studio manager w Playsoft Polska.
Playsoft kontynuuje również współpracę z jednym najpoczytniejszych francuskich dzienników "Le Figaro". Firma stworzyła już aplikacje do czytania i przechowywania artykułów na iPhone'a, iPad'a, platformę Windows Phone 7, Android i Nokia OVI. Teraz przyszedł czas na najnowszą platformę WebOS firmy Hewlett-Packard.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?