Galeria handlowa Klif z tytułem Superbrands 2019....

    Galeria handlowa Klif z tytułem Superbrands 2019. Klif najsilniejszą marką na rynku

    red.

    Dziennik Bałtycki

    Aktualizacja:

    Dziennik Bałtycki

    Galeria handlowa Klif (Gdynia, al. Zwycięstwa 256)  z tytułem Superbrands 2019

    Galeria handlowa Klif (Gdynia, al. Zwycięstwa 256) z tytułem Superbrands 2019 ©mat. prasowe

    W XIII edycji konkursu Superbrands – największego niezależnego badania siły marek w Polsce klienci postawili na Klif. Badanie konsumenckie prowadzone w ramach tego plebiscytu wskazało właśnie centra handlowe Klif jako najsilniejszą markę na rynku.
    Galeria handlowa Klif (Gdynia, al. Zwycięstwa 256)  z tytułem Superbrands 2019

    Galeria handlowa Klif (Gdynia, al. Zwycięstwa 256) z tytułem Superbrands 2019 ©mat. prasowe

    - Uznanie klientów i zaufanie jakie pokładają w marce Klif to efekt konsekwentnego budowania wizerunku Klifu i długoletnie umacnianie pozycji marki w segmencie premium. Spójna komunikacja, bardzo wyraźna, wyjątkowa identyfikacja wizualna oraz idące za tym oferta i dobór najemców zaowocowały tym, że zbudowaliśmy silną, pozytywnie postrzeganą markę – podkreśla Agnieszka Beata Sawicka reprezentująca Dom Mody Klif.

    – Ofertę uzupełniają różnorodne udogodnienia dla klientów, dzięki którym zakupy są prawdziwą przyjemnością i relaksem dla naszych gości – dodaje Michał Bogaczyński reprezentujący Galerię Klif w Gdyni.

    Proces weryfikacji rynkowej jaki przechodzą firmy, by otrzymać tytuł Superbrands jest bardzo surowy. Do badania nie można się zgłosić, laureaci wybierani są na podstawie rygorystycznego procesu certyfikacji i dopiero po otrzymaniu pozytywnej opinii mogą uzyskać tytuł Superbrands.

    Marka Klif tytuł Superbrands otrzymała już po raz trzeci.



    Proces oparty jest na dwóch etapach: największym badaniu konsumenckim na polskim rynku (realizowanym przez instytut badawczy ARC Rynek) i głosowaniu powołanej przez Superbrands Rady Marek, która składa się z wybitnych ekspertów z dziedziny reklamy, marketingu, PR i brandingu. Marki oceniane są każdorazowo w ramach kategorii, w których funkcjonują. O przyznaniu tytułu Superbrands decydują połączone wyniki obydwu etapów postępowania kwalifikacyjnego.

    ZOBACZ TAKŻE: Gdynia: Maja Sablewska na wiosennych pokazach mody w Klifie [ZDJĘCIA]

    Najważniejszym czynnikiem, który decyduje czy dana firma zostanie uhonorowana tytułem Superbrands jest Indeks Siły Marki czyli różnica polecania i odradzania danej marki. Poza tym, pod uwagę brane są inne opinie konsumentów m.in. zaufanie, atrakcyjny wizerunek i wysoka jakość. Dopiero te wyniki oceniają powołani eksperci.

    ZOBACZ TAKŻE: Joanna Krupa w Centrum Handlowym Klif w Gdyni namawiała w piątek do adoptowania zwierzaków z gdyńskiego schroniska

    Czytaj treści premium w Dzienniku Bałtyckim Plus

    Nielimitowany dostęp do wszystkich treści, bez inwazyjnych reklam.

    Komentarze (2)

    Dodajesz komentarz jako: Gość

    Dodając komentarz, akceptujesz regulamin forum

    Liczba znaków do wpisania:

    zaloguj się

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    Bzdura

    Anna (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 1 / 1

    Klif Warszawa zgodzę się dobór sklepów idealny, klif Gdynia -błąd na błędzie , same biura podróży, sklepy z dodatkami do domu oraz CCC


    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    Brawo Gdynia’

    Monila (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 1 / 1

    A to zle ze są biura podróży? Jest bardzo dużo sklepów premium - Max Mara, LIU JO, Marella, Max&Co, Patrizia Pepe, Nowy Superdry. A ze są dodatki typu duka czy home&you to tez dobrze.

    Najnowsze wiadomości

    Zobacz więcej

    Najczęściej czytane

    Polecamy

    Wideo