Do sklepu przychodzą ludzie z różnymi problemami. Od potrzeby kupienia wkładek do butów do poważnych problemów zdrowotnych. W ofercie znajdują się m.in. gorsety ortopedyczne, protezy, poduszki ortopedyczne, wózki, laski, rajstopy, pończochy przeciwżylakowe.
Dla każdego, zawsze znajdzie się rada, a jeśli to nie wystarczy, pracownicy z chęcią wskażą inną drogę. Klienci cenią w sklepie przyjazną atmosferę, wiedzę, doświadczenie, dużą ofertę produktową i chęć niesienia pomocy w trudnych chwilach. Często pamiętają imiona pracowników, a pracownicy starają się też zapamiętać z jakim problemem przychodzą do nich ludzie.
Coś co wyróżnia sklep, to zdecydowanie zaangażowanie w powierzone działania albo wszystko, albo nic, nie ma drogi na skróty. Dzięki temu, klienci wracają, co więcej polecają sklep rodzinie i znajomym. Jak w każdej pracy zdarzają się nieporozumienia, których nie da się uniknąć. Pracownicy podchodzą do tego ze spokojem, próbują szukać rozwiązań, tak aby dwie strony były zadowolone. Szacunek do klienta, to podstawa.
Asortyment sklepu powiększa się z każdą nową potrzebą. Jeśli produktu nie ma dostępnego w ofercie, pracownicy robią wszystko, aby to zmienić. Jest zapytanie o produkt, jest próba zdobycia go. Sklep reaguje na aktualne potrzeby klientów, poprzez profesjonalną obsługę, przyjazną atmosferę i spełnianie oczekiwań klientów.
Odwiedzający sklep to w większości osoby indywidualne, ale co ciekawe, gdańskie zoo zakupiło wózki dla zwiedzających, tak aby niepełnosprawni czy starsi, mogli zobaczyć wszystkie jego atrakcje.
Więcej informacji można uzyskać pod numerem telefonu: 58 718 81 76.
Reklamy "na celebrytę" - Pismak przeciwko oszustom
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?