Od kilku tygodni Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Chojnicach reklamuje swoje produkty m.in. na wielkich billboardach.
Nowa kampania budzi zainteresowanie i jest powszechnie komentowana, bo wykorzystano w niej postaci pielęgniarki, strażaka, kominiarza, zakonnicy, aktywistki z lat Peerelu, a nawet sympatycznego menela. Zdjęcie billboardu z uśmiechniętą siostrzyczką zapewniającą, że "od naszego twarogu jeszcze nikt nie umarł", obiegło internet.
- Bohaterowie naszej kampanii budzą zaufanie, chociaż dla wielu osób są najpewniej kontrowersyjni - komentuje Maciej Lipiński, prezes Okręgowej Spółdzielni Mleczarskiej w Chojnicach. - Baner z zakonnicą i hasłem "Niebiańskie mleka z Chojnic", który zawisł na miejskim stadionie, już w pierwszym dniu był głośno i długo komentowany.
Podobnie jak ten z mocno "wczorajszym" menelem, który z wyrazem ulgi na twarzy sięga po chojnicką maślankę, czy ten z kominiarzem, który przekonuje, że "Nic tak nie oczyszcza jak kefir z Chojnic".
Prezes Lipiński, który jest pomysłodawcą postaci kampanii i autorem sloganów, puszcza do nas oko. Na wszystkich billboardach czytamy: "Żyj z uśmiechem z OSM Chojnice".
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?