Avaus Marketing Innovations to doskonale znana na rynku skandynawskim firma specjalizująca się w doradztwie oraz realizacji kampanii związanych z automatyzacją procesów marketingowych i sprzedażowych. Realizowała kampanie marketingowe między dla takich firm jak: ABB czy Fazer, AMI.
– Rynek Polski jest dla nas bardzo atrakcyjny – mówi Tuomo Räsänen, prezes zarządu Avaus Marketing Innovations. – Marketing automation to przyszłość branży marketingowej. Jednak oprogramowanie dedykowane tego typu rozwiązaniom jest skomplikowane, a jego poznanie i skuteczne stosowanie jest czasochłonne i wymaga eksperckiej wiedzy. Począwszy od analizy danych informatycznych, zagadnień związanych z redefinicją strategii marketingowej i obsługi klienta, przygotowania kreacji graficznych, a na analizie skuteczności kampanii kończąc. My oferujemy rozwiązanie polegające na dostarczeniu klientowi nie tylko oprogramowania, na przykład Adobe Campaign, ale przede wszystkim oferując wszechstronne wsparcie doradcze – dodaje.
Obecnie trwa rekrutacja do centrum kompetencyjnego. Firma zatrudnia: programistów i analityków internetowych. Poszukuje również ekspertów odpowiedzialnych za doradztwo i współpracę z klientami zagranicznymi, a w nieco dalszej perspektywie również polskimi. Centrum będzie odpowiedzialne za wsparcie IT projektów realizowanych na terenie całej Europy.
– Odwiedzaliśmy Polskę wielokrotnie zastawiając się nad lokalizacją naszego centrum kompetencyjnego – mówi Harri Roschier właściciel Avaus Marketing Innovations. – Pod uwagę braliśmy Warszawę, Kraków, Poznań, Gdańsk, Wrocław i Białystok. Zachwyciliśmy się Gdańskiem który przypomina nam nieco Helsinki. To jest miasto z „duszą”, w którym znaleźliśmy wszystko, co jest ważne dla naszej firmy. Wspaniałych, wykształconych, otwartych na nowości i rozwój ludzi, prężne ośrodki wpierające innowacje, społeczności, których pasją są nowe technologie np. 3camp.pl oraz liczne uczelnie wyższe. Nie bez znaczenia jest położenie Gdańska – z jednej strony piękny Bałtyk, a z drugiej Szwajcaria Kaszubska z jeziorami i lasami. Dodatkowym atutem wyboru Gdańska na siedzibę naszego centrum kompetencyjnego jest bezpośrednie połączenie lotnicze z Helsinkami – dodaje Roschier.
W Gdańsku zatrudnienie ma znaleźć 20 osób. – Planujemy zatrudnić osoby, których pasją jest praca na styku najnowszych technologii i marketingu. Praca w firmie, o której mówię „Google w świecie marketing automation – mówi Jakub Dąbkowski, Country Manager. – Avaus Marketing Innovations stawia na model zarządzania oparty na dzieleniu się wiedzą. Zarówno wewnątrz organizacji, w której panuje bardzo otwarta i oparta na współpracy atmosfera, jak z otoczeniem firmy. Jeśli do tego dołożymy znany z nastawienia na człowieka fiński/skandynawski model zarządzania, wyłania się kompozycja, która przyciąga ludzi – tak pracowników, jak i klientów.
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?