Źródło: TVN/X-news.pl
O tytuł najlepszego mechanika samochodowego walczyli nie kto inny, a dziennikarze motoryzacyjni. To osoby, które na co dzień opisują rzeczywistość motoryzacyjną, od wydarzeń, aż do najdrobniejszych detali związanych z autami. Tym razem mogli sprawdzić, jak ich wiedza teoretyczna przekłada się na praktykę.
Co zmieniło się w tym czasie na naszych drogach?
- Pojawiło się więcej samochodów, a kierowcy mają już więcej niż jedno auto. Klienci oczekują też kompleksowej obsługi serwisowej, aby załatwić wiele czynności podczas jednej wizyty. My szczególnie traktujemy samochody, ale zaczynamy je traktować przedmiotowo i mieć zaufanie do serwisu - powiedział Tomasz Drzewiecki, Dyrektor ds. rozwoju sieci detalicznej Premio Opony-Autoserwis na Polskę.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?