- Przyszedłem w tym tygodniu na dworzec wieczorem, chciałem pojechać pociągiem TLK Ustronie, który o godz. 22.23 rusza z Wejherowa w kierunku do Warszawy, ale okazało się, że biletu nie kupię, bo kasy już nie ma. Po prostu zniknęła, mimo że przed wakacjami działała i regularnie kupowałem w niej bilety na pociąg do Warszawy - opowiada zdenerwowany wejherowianin. - Musiałem pójść do konduktora. Oczywiście można kupić bilet na Intercity przez internet, ale trzeba wiedzieć, że kasę na dworcu zamknęli, a jakiejkolwiek informacji brak. Po prostu przychodzisz, szukasz i stwierdzasz, że... kasa zniknęła.
W PKP Intercity zapewniają, że ponowne otwarcie punktu kasowego na stacji w Wejherowie jest w planach firmy. Nie wiadomo tylko, kiedy zostanie otwarty.
- Chcemy uruchomić go niezwłocznie po przeprowadzeniu niezbędnej dla tej sytuacji procedury - wyjaśnia Beata Czemerajda z Biura Komunikacji i Public Relations PKP Intercity S.A. w Warszawie. - Do czasu uruchomienia nowego punktu bilety na przejazdy naszymi pociągami można nabyć na pokładzie pociągu (bez ponoszenia dodatkowych opłat za wystawienie biletu) lub korzystając z naszego systemu internetowej sprzedaży biletów na stronie www.intercity.pl
Dodajmy, że ponowne otwarcie punktu sprzedaży biletów na pociągi dalekobieżne to nie jedyna zmiana, jaka ma nastąpić na wejherowskim dworcu PKP w tym roku. W czwartym kwartale ma zacząć się długo oczekiwana przez pasażerów inwestycja - remont dworca, obejmujący m.in. naprawy i malowanie wiat, montaż nowych ławek i koszy, miejscowe naprawy nawierzchni, ścian, krawędzi peronowych, schodów oraz malowanie ścian i sufitów przejść podziemnych.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na Twitterze!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?