Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Tczew: Wideoklip z Piotrem Starzeckim promujący miasto

Sebastian Dadaczyński
"Do Tczewa" - taki tytuł nosi najnowszy teledysk promujący miasto. Wideoklip z Piotrem Starzeckim (mieszkańcem Tczewa, uczestnikiem ubiegłorocznego programu telewizyjnego "Bitwa na głosy" ) był długo wyczekiwany, ale wreszcie doczekał się swojej premiery, i to w wyjątkowej oprawie. Twórcy nagrania mają nadzieję, że klip wypromuje Tczew w internecie. Częściowo już się to udało. W poniedziałek, gdy trafił do sieci, wywołał lawinę komentarzy - a opinie są podzielone.

Premiera teledysku odbyła się w Centrum Kultury i Sztuki, gdzie obchodzono coroczny Dzień Tczewa. Zgromadzeni nagrodzili teledysk oklaskami i gratulowali pomysłodawcom przedsięwzięcia.
- Spodobała mi się przede wszystkim forma przekazu. Jest swobodna. Zachęca do odwiedzenia naszego pięknego miasta. Jestem dumna zarówno z Tczewa, jak i z Piotra Starzeckiego. To mój były uczeń - mówi nauczycielka Czesława Kubicka.

- Cieszę się, że w tym teledysku pokazano młodych, aktywnych ludzi, dano im szansę zaprezentowania się w internecie - dodaje tczewska radna Gertruda Pierzynowska.

Odmiennego zdania jest natomiast część internautów. Na forach nie brakuje krytycznych uwag. Dochodzi nawet do rywalizacji między mieszkańcami miast.

"U nas nagrano niedawno teledysk o nieżyjącym piłkarzu pt. »Legenda Deyny« i jest on zdecydowanie lepszy od waszego tczewskiego. Ten jest jakiś smętny, bez życia. Wieje nudą" - napisała starogardzianka.

"A ja tam będę bronił swoich. Chyba lepiej, że młodzież zrobiła coś użytecznego, niż stała pod budką z piwem. Wiadomo, że to nie wszystkich muzyka, ale część osób będzie jej słuchać i trzeba to uszanować" - odbijał piłeczkę tczewianin.

Tczewski wideoklip (autorem słów piosenki jest Piotr Starzecki, a muzyki Bartłomiej Kunc) przekazuje, że Tczew warto odwiedzać, że dobrze się tu żyje, a w mieście mieszkają fajni ludzie. Do utworu nakręcono kilka scen. W teledysku znalazły się miejsca rekreacyjne (m.in. basen i siłownia) oraz zabytki, np. most przez Wisłę.

Promują je młode osoby. Na początku i na końcu wideoklipu pojawia się Iga Krefft, czyli serialowa Ula Mostowiak, adoptowana córka Hanki i Marka z filmu "M jak Miłość".

- W sumie do projektu udało nam się zaangażować 40 osób. Składam im duże podziękowania - powiedział po premierze Piotr Starzecki, gdy odbierał od prezydenta Tczewa list gratulacyjny i upominek (miasto przekazało na nagranie 10 tys. zł).

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na dziennikbaltycki.pl Dziennik Bałtycki