- O przekazywaniu informacji reklamowo-promocyjnych myślimy już od dawna, głównie pod kątem przypadającego w przyszłym roku jubileuszu 750-lecia naszego miasta - wyjaśnia Ludwik Kiedrowski, szef Biura Promocji Miasta Tczew. - Na początku rozpatrywaliśmy możliwość wydzierżawienia istniejących już billboardów. Jednakże związane z tym koszty zniechęciły nas. Jednostronna reklama na billboardach, na przykład przy drodze krajowej numer 1, kosztuje 9 tysięcy złotych netto miesięcznie. Na takie rozwiązania stać tylko takie miasta jak Warszawa, Wrocław, Poznań czy Kraków.
W rezultacie urzędnicy postanowili stworzyć własne reklamy. Zakupili dwa banery wielkości 6 na 2,5 m, za tysiąc złotych każdy, które zachęcają do odwiedzenia przystani żeglarsko-pasażerskiej, nadwiślańskiego bulwaru, zabytkowych mostów na Wiśle i Starego Miasta. Jeden już stoi przy rondzie Jana Pawła II, tuż przy krajowej "jedynce", a lokalizacja drugiego jest ustalana. Biuro promocji chce zamówić też trzeci, który stanie przy zjeździe z autostrady A1 w Stanisławiu.
Do Urzędu Miasta zgłosiła się też jedna z firm, która przy rondzie Jana Pawła II zaproponowała ustawienie wielkiego, bo 7 na 4 m, elektronicznego ekranu. W zamian za użyczenie miejsca miasto będzie mogło prezentować na nim swoje reklamy. Ekran pojawi się najpóźniej w czerwcu.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?