Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Tczew na billboardach

Sebastian Dadaczyński
Tczew chce się promować na billboardach. Pierwszy baner ustawiono już przy krajowej "jedynce". Kolejne reklamy, zachęcające turystów do odwiedzenia miasta, pojawią się w ciągu kilku tygodni.

- O przekazywaniu informacji reklamowo-promocyjnych myślimy już od dawna, głównie pod kątem przypadającego w przyszłym roku jubileuszu 750-lecia naszego miasta - wyjaśnia Ludwik Kiedrowski, szef Biura Promocji Miasta Tczew. - Na początku rozpatrywaliśmy możliwość wydzierżawienia istniejących już billboardów. Jednakże związane z tym koszty zniechęciły nas. Jednostronna reklama na billboardach, na przykład przy drodze krajowej numer 1, kosztuje 9 tysięcy złotych netto miesięcznie. Na takie rozwiązania stać tylko takie miasta jak Warszawa, Wrocław, Poznań czy Kraków.

W rezultacie urzędnicy postanowili stworzyć własne reklamy. Zakupili dwa banery wielkości 6 na 2,5 m, za tysiąc złotych każdy, które zachęcają do odwiedzenia przystani żeglarsko-pasażerskiej, nadwiślańskiego bulwaru, zabytkowych mostów na Wiśle i Starego Miasta. Jeden już stoi przy rondzie Jana Pawła II, tuż przy krajowej "jedynce", a lokalizacja drugiego jest ustalana. Biuro promocji chce zamówić też trzeci, który stanie przy zjeździe z autostrady A1 w Stanisławiu.

Do Urzędu Miasta zgłosiła się też jedna z firm, która przy rondzie Jana Pawła II zaproponowała ustawienie wielkiego, bo 7 na 4 m, elektronicznego ekranu. W zamian za użyczenie miejsca miasto będzie mogło prezentować na nim swoje reklamy. Ekran pojawi się najpóźniej w czerwcu.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na dziennikbaltycki.pl Dziennik Bałtycki