Promy Stena Line odegrały istotną role podczas ostatnich miesięcy pandemii, utrzymując dostawy żywności, leków i sprzętu w całej Europie. Teraz Stena Line otrzymuje coraz więcej rezerwacji pasażerskich.
- Prom to jedyny środek transportu, w którym pasażerowie mogą zachować dystans społeczny, nic więc dziwnego, że obserwujemy teraz wzrost liczby rezerwacji w związku z powszechnym znoszeniem ograniczeń. Uważamy, że teraz, gdy wracają międzynarodowe podróże, nadszedł czas, aby poinformować o naszych środkach bezpieczeństwa przeciw COVID-19 a także upewnić naszych klientów, że obecnie to promy zapewniają najbezpieczniejszą podróż. Bezpieczeństwo naszych pasażerów i załogi jest zawsze najwyższym priorytetem dla Stena Line. – mówi Niclas Mårtensson, dyrektor zarządzający Stena Line.
Nowe, szeroko zakrojone środki bezpieczeństwa mają na celu zwalczanie rozprzestrzeniania się COVID-19 oraz zapewnienie wszystkim jak najbezpieczniejszej i bezproblemowej podróży:
Przestrzegane jest zachowanie dystansu społecznego. Podróż promem jest jedyną formą transportu publicznego, w której pasażerowie mogą w łatwy sposób zachować dystans społeczny. Umożliwia to ogromna przestrzeń statku, wiele pokładów, a także duża liczba oddzielnych kabin. Dodatkowo Stena Line systematycznie przeprowadza ocenę ryzyka dla każdego rejsu, w celu dopasowania i ograniczania liczby pasażerów, tak by zapewnić wszystkim odpowiednią przestrzeń na statku.
Świeże, morskie powietrze wykorzystywane jest w obiegu systemu wentylacji i filtracji powietrza na wszystkich promach Stena Line.
Nowe urządzenia do rozpylania płynu dezynfekcyjnego – są używane do odkażania części wspólnych, kabin na promach, a także do rutynowych procedur czyszczenia na całym statku.
- Zapewniając możliwość dystansu społecznego podczas całej podróży, nasze duże, jasne i przestronne promy oferują mnóstwo świeżego morskiego powietrza, zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz, oraz zapewniają najbezpieczniejszy sposób podróżowania osobom, które chcą odpocząć po długim lockdownie. - mówi Niclas Mårtensson.
Środki bezpieczeństwa wprowadzone na promach Stena Line:
Przed podróżą pasażerowie otrzymują informacje o zaleceniach higienicznych w oparciu o wytyczne Światowej Organizacji Zdrowia. W komunikacji z pasażerami przypomina się zasady higieny i konieczność zachowania dystansu społecznego. Zaleca się, aby nie podróżowali, jeśli czują się chorzy oraz aby postępowali zgodnie z krajowymi zaleceniami zdrowotnymi, a także ograniczeniami dotyczącymi podróżowania.
Na terminalu zwiększona została liczba punktów mycia i dezynfekcji rąk. Wprowadzono specjalne harmonogramy czyszczenia, w tym zwiększoną częstotliwość czyszczenia zapobiegawczego tzw. hotspotów - miejsc szczególnie często dotykanych, takich jak klamki do drzwi, panele dotykowe, telefony. Preferowana jest płatność kartą zbliżeniowo.
Strefa Biznesu: Przedsiębiorców czeka prawdziwa rewolucja z KSeF
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?