Trzynastu oferentów odpowiedziało na ogłoszenie słupskiego ratusza na stworzenie systemu identyfikacji wizualnej dla miasta. Chodzi o opracowanie na kanwie obowiązującego herbu nowego logo, wzoru papieru firmowego, wizytówek, kopert, pieczęci, a nawet tablic informacyjnych. Ratusz chce, aby nowy wizerunek Słupska pokazywał miasto jako nowoczesne, otwarte i różnorodne.
Kreacja SIW-u jednak kosztuje. Niedawno urząd marszałkowski zapłacił za taką usługę 90 tys. zł, a nowe logo zostało mocno skrytykowane.
Po otwarciu kopert w słupskim ratuszu okazało się, że najtańsza oferta opiewa na ponad 15,2 tys. zł. Najdroższa na blisko 104,6 tys. zł. Teraz zaproponowane koncepcje ocenią urzędnicy. Cena ma być ważnym, ale nie najważniejszym kryterium, bo startujące w konkursie firmy oceniane będą też pod kątem doświadczenia i zawartości portfolio. Również za kreatywną koncepcję opisową przyszłego wizerunku miasta.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?