Rozpiętość jest bardzo duża. Najniższą ofertę, na 315 249 zł brutto, złożyła firma Media Support Group, najwyższą, za 1, 117 mln zł, firma Glaubicz Garwolińska Consultants. Ceny proponowane przez pozostałych oferentów oscylują w granicach 400-566 tys. zł brutto. - Wpłynęło w sumie siedem ofert. Są to zarówno firmy z Trójmiasta, jak i Warszawy czy Poznania - informuje Cyprian Maciejewski, rzecznik ZUT.
Wyniki miejska spółka ogłosi za kilka dni. Musi mieć bowiem czas na ocenę merytorycznej wartości ofert. Bo wcale nie jest powiedziane, że wygra ten, który zaproponował najniższą cenę. - Cena stanowi potencjalnie 50 procent wagi oferty. Równie ważne dla Zakładu Utylizacyjnego jest doświadczenie wykonawcy w działaniach informacyjnych dla projektów z zakresu ochrony środowiska i dla sektora przemysłowego. Będziemy też zwracać baczną uwagę na kompetencje firm i jakość ich ofert- tłumaczy Maciejewski. - Mamy nadzieję, że nasz nowy partner wydatnie wesprze nas w rozwijaniu pozytywnych relacji z interesariuszami oraz w przekazywaniu mieszkańcom wiedzy na temat funkcjonowania zakładu - mówi Maciejewski.
O tym, że ZUT szuka speców od promocji, którym zapłaci minimum 30 tys. euro, "Dziennik Bałtycki" poinformował w poniedziałek jako pierwszy. Już wtedy, gdy nie było jeszcze wiadomo, o jakich konkretnie pieniądzach mowa, temat wywołał sporo kontrowersji.
Gdańsk: ZUT w Szadółkach chce wydać 30 tys. euro na promocję spalarni śmieci
Więcej na ten temat przeczytasz w czwartkowym wydaniu Dziennika Bałtyckiego z dnia 12 lutego 2015 r. albo kupując e-wydanie gazety
Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?