Od poniedziałku dziesiątki szkół publicznych i niepublicznych swoją ofertę edukacyjną prezentuje w trzech "halach wystawienniczych", czyli w zakładkach pt. studia licencjackie i magisterskie, studia podyplomowe, doktoranckie i MBA oraz szkoły policealne, językowe i szkolenie.
Organizatorzy przekonują, że internetowa forma sprawdza się lepiej niż stacjonarna, o czym świadczy liczba osób, jaka skorzystała z tej formuły w ubiegłym roku. Na stronę www.edutargi.pl zajrzało blisko 110 tys. internautów.
- Przeniesienie Targów Edukacyjnych ACI do świata internetu daje dużo nowych możliwości - przekonuje Marta Majkowska, koordynator Targów Edukacyjnych Akademickiego Centrum Informacyjnego.
Czytaj również: Najbardziej oblegane kierunki studiów
- Wystawcy targowi prezentują swoją ofertę z wykorzystaniem nowoczesnych technologii: wideo slideshow, foldery informacyjne do pobrania w wersji PDF. Natomiast odwiedzający witrynę targową www.edutargi.pl mogą zadać każdej uczelni pytanie lub wyrazić swoją opinię. Każdy ma też możliwość wzięcia udziału w organizowanych codziennie konkursach i zdobyć cenne nagrody, m.in. elektroniczne słowniki.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?