- Nasza kampania promocyjna jest oparta głównie na produktach online, ponieważ na rynku kaliningradzkim obecnie cieszą się one największym zainteresowaniem - tłumaczy Krystyna Hartenberger-Pater, dyrektor biura Pomorskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej. - Dzięki uruchomieniu małego ruchu granicznego między obwodem kaliningradzkim a Polską Rosjanie przyjeżdżają do nas coraz częściej, przede wszystkim na zakupy. Nam zależy jednak, by wydłużyć ich pobyt na Pomorzu do kilku dni, by spędzali u nas choćby weekend.
Na gościach z obwodu kaliningradzkiego zarobić chcą bowiem nie tylko handlowcy, ale także branża gastronomiczna i hotelarska.
Północna Polska w kampanii kusi więc swoich sąsiadów m.in. wydarzeniami o charakterze kulturalno-rozrywkowym, eleganckimi hotelami, oferującymi usługi SPA i wellness, a także ekskluzywnymi restauracjami z dobrym jedzeniem w przystępnych cenach.
Pomorze swoją kampanię reklamową rozpoczęło w ubiegłą niedzielę. Potrwa ona natomiast do końca tego tygodnia.
Ale jak przekonują władze Gdańska, Sopotu, Gdyni i PROT, które zaangażowały się w promocję przedświątecznych zakupów i turystycznych atrakcji regionu w zimowej odsłonie, wybór akurat takiego terminu na prowadzenie działań reklamowych nie był wcale przypadkowy.
- To dobry moment, ponieważ w Rosji Boże Narodzenie obchodzi się dwa tygodnie później niż u nas - wyjaśnia Krystyna Hartenberger-Pater. - Rosjanie mają więc jeszcze czas, by przyjechać do Trójmiasta na świąteczne zakupy, ale również zarezerwować sobie miejsca w hotelu, gdyby święta zechcieli spędzić w Polsce. Serdecznie ich zapraszamy!
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?