Energa-Operator jako pierwsza firma w Polsce postawiła na tego typu rozwiązanie.
- Zgłaszanie awarii za pośrednictwem SMS-a to kolejne udogodnienie, jakie wprowadziliśmy dla naszych klientów, wypełniając tym samym publiczną obietnicę złożoną podczas huraganu Ksawery. Oprócz tego wprowadziliśmy także nowe wewnętrzne procedury polegające m.in. na zwiększeniu liczby brygad do usuwania awarii w sieci niskiego napięcia - mówi Robert Świerzyński, wiceprezes spółki Energa-Operator.
Aby dokonać zgłoszenia awarii wystarczy wysłać SMS o treści AWARIA na numer 3991, a następnie postąpić zgodnie z instrukcją. Po zakończeniu awarii firma wyśle SMS informujący o przywróceniu zasilania, co będzie przydatne dla osób przebywających poza miejscem zgłoszenia.
Spółka zwiększy także liczbę dostępnych łączy telefonicznych, aby skrócić czas oczekiwania na połączenie z Telefonicznym Centrum Zgłoszeniowym. Na początku listopada przepustowość i wydajność Telefonicznego Centrum Zgłoszeniowego zwiększy się z 600 łączy analogowych do 2000 łączy cyfrowych.
- Takim potencjałem nie dysponuje dziś żaden inny Operator Systemu Dystrybucyjnego - dodaje Świerzyński.
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?