Jak wiadomo, w Polsce tego typu reklamy są zabronione przez prawo. Co prawda owe bandy były zainstalowane po stronie, na którą padały kamery duńskie, jednak w polskim przekazie również były one widoczne.
Przeprowadzona analiza materiałów wideo wykazała, że na banerach wyświetlana była nazwa firmy oferującej zawieranie zakładów wzajemnych. Publiczne rozpowszechnianie reklamy zakładów wzajemnych jest naruszeniem art. 29 ust. 1 Ustawy o grach hazardowych - mówi "Przeglądowi Sportowemu" Marcin Daczko z gdyńskiej Izby Celnej, która prowadzi obecnie śledztwo w tej sprawie.
Od całej sprawy próbuje się odciąć Polski Związek Piłki Nożnej.
- PZPN w żaden sposób nie uczestniczył w negocjowaniu i zawieraniu opisanych powyżej umów, dotyczących. emisji reklam firmy hazardowej Tipico - podkreślił rzecznik prasowy związku Jakub Kwiatkowski.
Kara za zainstalowanie reklamy może przekroczyć nawet kwotę miliona złotych.
Źródło:Przegląd Sportowy
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?