- Życzę Państwu skuteczności w działaniu i tak wysokiej jakości usług, która pozwoli na utrzymanie mocnej pozycji na uwalnianym rynku - zwrócił się do pocztowców redaktor Mariusz Szmidka.
Nagrodę dla najsympatyczniejszego listonosza na Pomorzu odebrał Roman Gąska z UP Gdańsk 42. W naszym plebiscycie prowadził w zasadzie od samego początku. Kluczyki do skutera wręczył mu Rafał Bielawa, prezes firmy ELNAFT, która była współfundatorem nagrody. Drugie miejsce zajął Grzegorz Roman, listonosz z UP nr 26 w Gdańsku. - Aż głos mi się łamie - przyznał po zejściu ze sceny. - To dla mnie wielkie wyróżnienie.
Radości nie krył również Ryszard Sokołowski z UP Gdańsk 6. Przyznał, że po takim sukcesie do pracy będzie chodził jeszcze chętniej niż do tej pory.
Najsympatyczniejszym pracownikiem obsługi klienta została Alicja Barej-Średniawska z UP Tczew 1.
Zaledwie 50 głosów mniej uzbierała Lucyna Małachowska z UP Pelplin. - To dla mnie przygoda życia. Zostałam doceniona przez innych ludzi i cieszy mnie to niezmiernie - mówiła tuż po zakończeniu gali. - Wspaniała jest świadomość, że jestem tak lubiana przez klientów odwiedzających naszą pocztę.
Violetta Koch z UP Malbork 2, która zajęła trzecie miejsce wśród najpopularniejszych pracowników obsługi klienta, na rozdanie nagród przyjechała z naczelniczką urzędu, w którym pracuje. - Moja Violetta to najlepszy pracownik obsługi klienta w Malborku. Lepszej od niej nie ma - zachwalała swoją pracownicę Bożena Falacińska.
Nagrodę dla najsympatyczniejszego urzędu - ekspres do kawy wraz z jej zapasem - odebrała Anna Kuhn-Formela, naczelnik Urzędu Pocztowego nr 8 w Gdyni. Zapowiedziała, że tak jak obiecała wcześniej, zaprasza wszystkich klientów na kawkę. Drugie miejsce zajął UP Gdańsk 42. Julita Wiśniewska, naczelnik urzędu, dziękowała swoim pracownikom, zapewniając, że to ich zwycięstwo. - Myślę, że dzięki takim akcjom rośnie również prestiż Poczty Polskiej - mówiła.
Aleksandra Struck, naczelnik UP w Helu, który zajął trzecie miejsce, uznała zaś, że jak na tak małą miejscowość, to i tak odnieśli wielki sukces. - Bardzo dziękujemy wszystkim, którzy na nas głosowali. Dobrze znamy naszych klientów. Jesteśmy prawie jak rodzina - mówiła zadowolona.
- Pomorzanie kochają Pocztę Polskę. Potwierdza to chociażby liczba głosów, jaka w sumie została oddana w plebiscycie - mówił T. Niski. - Duża część tych, którzy dostali te głosy, mogłaby z powodzeniem startować w wyborach samorządowych - żartował.
Cały artykuł na ten temat przeczytasz we wtorkowym, papierowym wydaniu "Dziennika Bałtyckiego" z 14.10.2014 r. albo kupując e-wydanie gazety
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?