Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Pocztowiec Pomorza 2014. Finał plebiscytu i wielkie święto Poczty Polskiej

Daria Jankiewicz
Na zakończenie uroczystości laureaci naszego plebiscytu Pocztowiec Pomorza 2014 ustawili się do pamiątkowego zdjęcia z przedstawicielami redakcji i kierownictwem Poczty Polskiej
Na zakończenie uroczystości laureaci naszego plebiscytu Pocztowiec Pomorza 2014 ustawili się do pamiątkowego zdjęcia z przedstawicielami redakcji i kierownictwem Poczty Polskiej Przemek Świderski
Wyróżnienia, odznaki za wieloletnią pracę i bogaty program artystyczny - tak pracownicy Poczty Polskiej świętowali w poniedziałek w Operze Bałtyckiej w Gdańsku Dzień Łącznościowca. Podczas gali Mariusz Szmidka, redaktor naczelny "Dziennika Bałtyckiego" i Tomasz Niski, prezes wydawnictwa nagrodzili również zwycięzców naszego plebiscytu Pocztowiec Pomorza 2014.

- Życzę Państwu skuteczności w działaniu i tak wysokiej jakości usług, która pozwoli na utrzymanie mocnej pozycji na uwalnianym rynku - zwrócił się do pocztowców redaktor Mariusz Szmidka.

Nagrodę dla najsympatyczniejszego listonosza na Pomorzu odebrał Roman Gąska z UP Gdańsk 42. W naszym plebiscycie prowadził w zasadzie od samego początku. Kluczyki do skutera wręczył mu Rafał Bielawa, prezes firmy ELNAFT, która była współfundatorem nagrody. Drugie miejsce zajął Grzegorz Roman, listonosz z UP nr 26 w Gdańsku. - Aż głos mi się łamie - przyznał po zejściu ze sceny. - To dla mnie wielkie wyróżnienie.

Radości nie krył również Ryszard Sokołowski z UP Gdańsk 6. Przyznał, że po takim sukcesie do pracy będzie chodził jeszcze chętniej niż do tej pory.

Najsympatyczniejszym pracownikiem obsługi klienta została Alicja Barej-Średniawska z UP Tczew 1.

Zaledwie 50 głosów mniej uzbierała Lucyna Małachowska z UP Pelplin. - To dla mnie przygoda życia. Zostałam doceniona przez innych ludzi i cieszy mnie to niezmiernie - mówiła tuż po zakończeniu gali. - Wspaniała jest świadomość, że jestem tak lubiana przez klientów odwiedzających naszą pocztę.

Violetta Koch z UP Malbork 2, która zajęła trzecie miejsce wśród najpopularniejszych pracowników obsługi klienta, na rozdanie nagród przyjechała z naczelniczką urzędu, w którym pracuje. - Moja Violetta to najlepszy pracownik obsługi klienta w Malborku. Lepszej od niej nie ma - zachwalała swoją pracownicę Bożena Falacińska.

Nagrodę dla najsympatyczniejszego urzędu - ekspres do kawy wraz z jej zapasem - odebrała Anna Kuhn-Formela, naczelnik Urzędu Pocztowego nr 8 w Gdyni. Zapowiedziała, że tak jak obiecała wcześniej, zaprasza wszystkich klientów na kawkę. Drugie miejsce zajął UP Gdańsk 42. Julita Wiśniewska, naczelnik urzędu, dziękowała swoim pracownikom, zapewniając, że to ich zwycięstwo. - Myślę, że dzięki takim akcjom rośnie również prestiż Poczty Polskiej - mówiła.

Aleksandra Struck, naczelnik UP w Helu, który zajął trzecie miejsce, uznała zaś, że jak na tak małą miejscowość, to i tak odnieśli wielki sukces. - Bardzo dziękujemy wszystkim, którzy na nas głosowali. Dobrze znamy naszych klientów. Jesteśmy prawie jak rodzina - mówiła zadowolona.

- Pomorzanie kochają Pocztę Polskę. Potwierdza to chociażby liczba głosów, jaka w sumie została oddana w plebiscycie - mówił T. Niski. - Duża część tych, którzy dostali te głosy, mogłaby z powodzeniem startować w wyborach samorządowych - żartował.

[email protected]

Cały artykuł na ten temat przeczytasz we wtorkowym, papierowym wydaniu "Dziennika Bałtyckiego" z 14.10.2014 r. albo kupując e-wydanie gazety

Treści, za które warto zapłacić! REPORTAŻE, WYWIADY, CIEKAWOSTKI

Zobacz nasze Magazyny: REJSY, HISTORIA, NA WEEKEND

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na dziennikbaltycki.pl Dziennik Bałtycki