Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

PGE Arena w roli głównej w reklamówce Coca-Coli

Redakcja
Wideo
od 16 lat
Jedna z najbardziej znanych marek na świecie nakręciła swoją nową reklamówkę na PGE Arenie. Właśnie w Gdańsku powstał film promujący Copa Coca-Cola 2015, międzynarodowy turniej piłkarski dla młodzieży. Akcja, która właśnie się rozpoczyna, będzie promowana na całym świecie. W Copa Coca-Cola biorą udział nastolatki z ponad 60 krajów. Turniej promuje aktywny styl życia i uniwersalne wartości, takie jak przyjaźń, szacunek i działanie zespołowe.

Ekipa filmowa pracowała na PGE ARENIE przez pięć dni pod koniec zeszłego roku. Na terenie stadionu wybudowano filmową scenografię przedstawiającą realistyczne pokoje nastolatków, ambasadorów Copa Coca-Cola, które widać w pierwszej części reklamówki. Ambasadorką turnieju jest między innymi dziewczynka z Polski, Kamila Komisarczyk. Obok niej widać siedmioro nastolatków z USA, Południowej Afryki, Egiptu, Tajlandii, Wenezueli i Grecji. Gdański stadion będzie można zobaczyć w następnych filmach, jakie będą towarzyszyć promocji Copa Coca-Cola 2015.

– Jak widać, nasz stadion cieszy się już międzynarodową renomą. Jego piękno architektoniczne oraz skojarzenia, jakie z sobą niesie, przyciąga tak silne marki, jak Coca-Cola, które właśnie u nas chcą kreować własny przekaz marketingowy – mówi Tomasz Kowalski, prezes spółki Arena Gdańsk Operator. – Cieszy nas to tym bardziej, że jest on spójny z kierunkiem, w jakim sami rozwijamy PGE Arenę, miejsce sportowej rywalizacji, spotkań z nowymi ludźmi, wyjątkowych przeżyć i rozrywki – dodaje.

Nowa reklamówka Coca-Coli to już kolejny epizod telewizyjnej kariery, jaką robi PGE Arene Gdańsk. Przed dwoma tygodniami widzowie Telewizji TVN mogli obejrzeć specjalne odcinki programu „Ugotowani”, w których uczestnicy odwiedzili stadion, gdzie m.in.  przejechali się kolejką tyrolską, rozpiętą pomiędzy trybunami. W ubiegłym roku stadion pokazano również w serialu TVN „Prawo Agaty”.

Jako jedyny stadion w Polsce PGE Arenę zaprezentowano w programie telewizyjnym TVP Kultura pt. „Księga przestrzeni”, poświęconym architekturze Polski ostatniego ćwierćwiecza. Od początku tego roku, codziennie o godzinie 19.30, wizerunek stadionu pojawia się w czołówce telewizyjnych „Wiadomości”. W ubiegłym roku gdański stadion zagrał jedną z głównych ról w spocie promującym Polskę, wyprodukowanym dla Ministerstwa Spraw Zagranicznych. Sekwencja filmowa na PGE Arenie otwiera również spot wizerunkowy firmy Lotos.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na dziennikbaltycki.pl Dziennik Bałtycki