Nowe Donuty Ekipy. Gdzie i od kiedy będzie można je kupić?
Członkowie popularnej grupy Ekipa nie tylko prężnie działają w sieci, ale także mają głowę do biznesu. Wprowadzili na rynek kilka produktów, które cieszą się sporym zainteresowaniem wśród konsumentów. Od 5 września do sprzedaży trafi kolejny — nowy Donut Ekipy, który powstał wspólnie z marką Dooti Donuts. Będzie można go kupić w sklepach Biedronka.
Wspomniany donut będzie łączył w sobie dwa różne owocowe nadzienia — truskawkowe i cytrusowe. Zostanie udekorowany czarną polewą z różowym wzorem oraz kolorową, strzelającą posypką, która jest jednym z ulubionych dodatków Ekipy. W składzie nowego donuta nie znajdziemy konserwantów, sztucznych barwników, ani tłuszczów utwardzonych. Nowy produkt to efekt bliskiej współpracy grupy YouTuberów z marką Dooti Donuts, należącej do firmy Stokson.
Pierwsza odsłona Donutów Ekipy była naszą najlepszą nowością produktową w ostatnich latach i dużym sukcesem sprzedażowym. Zachęceni, postanowiliśmy zrobić kolejny krok i stworzyć donuta w zupełnie nowej wersji. Zarówno dla Dooti Donuts, jak i dla członków Ekipy to była kapitalna przygoda, bo przełamywanie schematów i kreatywność w tworzeniu to coś, co wszyscy mamy w swoim DNA. Jestem pewien, że efekt tej współpracy spodoba się również fanom – mówi Konrad Wiktor, Marketing Manager w firmie Stokson.
Członkowie Ekipy po raz kolejny otrzymali od marki Dooti Donuts pełną dowolność przy tworzeniu produktu. Dzięki współpracy z Dooti Donuts wykorzystali możliwość nadziewania donuta dwoma różnymi nadzieniami. Sami wybrali też wygląd i rodzaj dekoracji oraz kolorystykę kartonów i papilotek – nowy donut w 100% jest więc ich autorskim produktem.
Z ogromną satysfakcją wprowadzamy na rynek kolejny donut sygnowany logotypem Ekipy. Rozbudowane portfolio produktów oraz rozmach kampanii promocyjnych pokazują, że Ekipa stale umacnia swoją pozycję w segmencie FMCG i umiejętnie przekłada internetowy sukces także na inne obszary działalności – dodaje Mikołaj Białek, koordynujący launch nowego produktu z ramienia wrocławskiej agencji GetHero.
Członkowie Ekipy nie są jedynymi znanymi twórcami, którzy swoim logiem sygnują markę danych produktów. O tym, kto jeszcze znajduje się na tej liście, przekonacie się, zaglądając do galerii.
Gazeta Lubuska. Winiarze liczą straty po przymrozkach.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?