Na planszy znajdują się miejsca najbardziej charakterystyczne dla miasta, dlatego nie mogło również zabraknąć na niej rafinerii i biurowca Grupy Lotos, które witają gości wjeżdżających do Gdańska od strony Elbląga i Warszawy.
– Obecność w grze to świetna promocja dla marki Lotosi. Monopoly jest znane i lubiane, więc liczymy na to, że trafimy do wielu domów, gdzie ceni się dobrą zabawę i miło spędzony czas – mówi Łukasz Franiak z Biura Zarządzania Marką, koordynator projektu w Grupie Lotos.
– Rozglądaliśmy się po Gdańsku, szukając najbardziej reprezentatywnych, symbolicznych i charakterystycznych dla tego miasta miejsc. Kiedy planowaliśmy tę edycję gry, wiedzieliśmy, że nowa plansza nie może być wyłącznie historyczna – powinna łączyć to co było z tym co jest, a nawet co będzie w przyszłości. W pewnym momencie zwróciliśmy uwagę na LOTOS, który mocno zaznacza swoją obecność w Gdańsku – robi bardzo wiele dla tego miasta i jego społeczności. Uznaliśmy wtedy, że LOTOS będzie idealnym wyborem – mówi Peter Griffin, Monopoly Development Director.
Monopoly to klasyczna gra planszowa polegająca na handlu nieruchomościami. Wymyślona w Stanach Zjednoczonych w okresie Wielkiego Kryzysu.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?