- Uważamy, że prawa do nazwy tyle są warte. Logo sponsora na pewno umieszczone zostanie na elewacji hali, a także wewnątrz obiektu, m.in. na korytarzach i nad centralnym koszem - wyjaśnia tak wysoką cenę Magdalena Sekuła, prezes spółki Wielofunkcyjna Hala Sportowo-Widowiskowa Gdańsk - Sopot.
- Poza tym nazwa sponsora będzie się pojawiać na stronie internetowej hali, gdzie będzie można sprawdzić np. informacje o organizowanych imprezach. Sponsor będzie mógł też liczyć na promocję przy okazji organizowanych imprez. Przykładem może być choćby informacja o koncercie Lady Gagi organizowanym właśnie w hali, która dotarła do wielu polskich i zagranicznych mediów.
Zarząd hali zamierza sprzedać prawa na pięć lat. Na składanie wniosków firmy chcące wziąć udział w konkursie mają czas do 21 maja. Potem wybrani oferenci zapoznają się ze szczegółami umowy i będą mogli przedstawić swoje propozycje. Konkretne oferty mają według planów wpłynąć do 7 czerwca.
Blisko posiadania sponsora tytularnego jest gdański stadion. Zwycięska firma PGE nie podpisała jednak jeszcze umowy z miastem, wartej 35 mln złotych. Negocjacje trwają już pół roku.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?