Tym sposobem hasło, które już niedługo znajdzie się na billboardach reklamujących miasto w całym kraju brzmieć będzie "Kwidzyn Moje Miasto… i Twoje! Najeżdżaj nas śmiało!". Zwycięskie hasło zostanie poddane także obróbce graficznej, a następnie wkomponowane w layout billboardu, który do końca tygodnia powinien być już gotowy.
Nie udało się natomiast wyłonić maskotki, która miałaby stać się symbolem nieodłącznie kojarzonym z Kwidzynem.
- To temat do dalszych przemyśleń, jednak nie rezygnujemy z poszukiwań. Wpłynęła do nas ciekawa praca wykonana techniką paper toy. Myślę, że to dobry kierunek na przyszłość - dodaje Kozłowski.
Zwycięzcy konkursu, czyli Beata Wodejko oraz Bartosz Góralski, zgodnie z umową zostali finansowo nagrodzeni za trud włożony w przygotowanie prac. Z tego względu, że dwa hasła zostały scalone w jedno, każde z nich otrzymało po 1000 zł brutto.
Po otwarciu wszystkich kopert okazało się, że do Urzędu Miejskiego wpłynęło prawie 250 propozycji haseł oraz 13 propozycji maskotek. W konkurs zaangażowało się 60 mieszkańców, a pośród nadesłanych prac, znalazła się nawet przesyłka ze Szczyrku. - Jesteśmy pozytywnie zaskoczeni aktywnością i sercem jakie mieszkańcy włożyli w nadsyłane do nas prace - mówi asystent burmistrza.
Dwutygodniowa kampania promująca Kwidzyn, która jest nagrodą za zwycięstwo w plebiscycie "DesigNowe miasto", wystartuje już 1 sierpnia. Wciąż trwają ustalenia, na które z 4,5 tys. lokalizacji się zdecydować. Jak zaznaczają jednak włodarze, z pewnością będą to największe miasta w Polsce.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?